Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samt helt omusikalisk.Jag vill understryka att jag är fullständigt nykter.
Ska även tillägga att universum gav mig en utväg igår, den är slut i lager, vill jag ha den beställd? Ja tack sa jagSamt helt omusikalisk.
Jag vill understryka att jag är fullständigt nykter.
Haha han som jag traskade med, hans mamma var snäll och lånade ut sin ryggsäck till mig, den funkade bra men var gammal och lite trasig, så en av dom där... stålgrejerna, mot ryggen, ploppade ut lite titt som tätt och tryckte rätt in i svanken på migÅhh, avis! Måste också köpa en...
Haha han som jag traskade med, hans mamma var snäll och lånade ut sin ryggsäck till mig, den funkade bra men var gammal och lite trasig, så en av dom där... stålgrejerna, mot ryggen, ploppade ut lite titt som tätt och tryckte rätt in i svanken på mig
Sista dan var jag trött på allt, orkade inte ta av den igen för att fixa, så gick med den där inkörd i ryggen. Bestämde mig då att om jag ska ut på långtrask igen får jag köpa mig en egen ryggsäck
Typiskt! :/ Funkade den ok iaf?Jaa, jag köpte ju en retrorygga, den passade mig inte jättebra så blir en investering där sen!
Vad gick din loss på?
Typiskt! :/ Funkade den ok iaf?
Hmm runt 2400 jag som skulle spara... haha