Ser jättefint ut!Då borde denna storleken funka väl?
(Ni får stå ut med det kassa ljuset som inte gör koftan någon rättvisa alls! Arbetslampa pga renovering och dagsljuset borta för idag..)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser jättefint ut!Då borde denna storleken funka väl?
(Ni får stå ut med det kassa ljuset som inte gör koftan någon rättvisa alls! Arbetslampa pga renovering och dagsljuset borta för idag..)
Vilken fantastisk färg!!!! Var fanns den?
Vilken fantastisk färg!!!! Var fanns den?
https://m.zara.com/se/en/satin-top-with-bow-p09929231.html?v1=6469755&v2=1074560Vilken fantastisk färg!!!! Var fanns den?
Du måste visa bild på hur den blir på dig sedan! Jag såg idag en som hade något liknande, men ja.. det var inte något som föll mig i smaken kan man väl säga Gissar att du kommer ha den på ett betydligt snyggare sätt.
Det är ju precis det som är så kul med dig! Jag minns fortfarande hur jag någon gång för något år sedan gick förbi något extremt märkligt plagg i en butik, tror det var en hysterisk kjol, och tänkte just "vem fan kan ens tänka sig att köpa det där?". Sedan tog det väl inte ens en vecka innan du la upp en bild på dig - med just en sådan kjol (och självklart såg det skitbra ut...). Efter det har jag ändrat tankesätt från "vem fan har det där?" till "Det där är sådant som bara Tornblomma kan ha!"Det är rätt ofta som folk bara "vem i helvete skulle ta på sig nåt sånt här??" och jag bara "jo men jag har fem stycken!"
Det är ju precis det som är så kul med dig! Jag minns fortfarande hur jag någon gång för något år sedan gick förbi något extremt märkligt plagg i en butik, tror det var en hysterisk kjol, och tänkte just "vem fan kan ens tänka sig att köpa det där?". Sedan tog det väl inte ens en vecka innan du la upp en bild på dig - med just en sådan kjol (och självklart såg det skitbra ut...). Efter det har jag ändrat tankesätt från "vem fan har det där?" till "Det där är sådant som bara Tornblomma kan ha!"
@nyponros Vad söt klänningen var! Var är den ifrån?
Jättefin som sagt .Den är från H&M, finns även som blus i samma mönster .