Haha katten på sista bilden @nyponros
Eller hur . Han ska alltid vara med och pocka på min uppmärksamhet när jag försöker ta spegelselfies, antar att han tycker att jag är för självupptagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha katten på sista bilden @nyponros
Jättefin som sagt .
Eller hur . Han ska alltid vara med och pocka på min uppmärksamhet när jag försöker ta spegelselfies, antar att han tycker att jag är för självupptagen
Hittade på HM, så sjukt bekväm att jag dör lite.
Det är en hel suit? Kanske måste köpa inför halloween, om jag inte kommer på nåt bättre!
Ja precis! Den är jättemjuk och stretchig också. Man klämmer sig in genom halsöppningen, bara en liten knapp i nacken.
Hoppas den finns här i stan!
Troligen inte
Den är jättelätt att göra! Jag gjorde en en gång. Svarta leggings, svart långärmad tröja, svarta tunna handskar, pensel, vit textilfärg och anatomibok från biblioteket (detta var innan internet )Hoppas den finns här i stan!
Troligen inte
Vem köper alla skumma spårade kläder... Törnis! *vinkar*
Fanns på båda HM butikerna jag var på och så finns den nog på hemsidan.
Så snygg! Gick in om HM i förra veckan och tyckte halloween-avdelningen var det bästa i hela butikenHittade på HM, så sjukt bekväm att jag dör lite.
Så snygg! Gick in om HM i förra veckan och tyckte halloween-avdelningen var det bästa i hela butiken
Den där kollade jag på häromdagen och blev sugen på att köpa som pyjamas Ser ut att sitta toksnyggt på dig!Hittade på HM, så sjukt bekväm att jag dör lite.
Den där kollade jag på häromdagen och blev sugen på att köpa som pyjamas Ser ut att sitta toksnyggt på dig!
Har typ noll ljus + night shift på telefonen så trodde det var blommor på den först, tänkte åh vad fint haha.Hittade på HM, så sjukt bekväm att jag dör lite.
Har typ noll ljus + night shift på telefonen så trodde det var blommor på den först, tänkte åh vad fint haha.
De ser iaf inte stora ut, snarare lagom . Modellbilden däremot ser de för tighta ut på.Nu är de här! De var för stora i benen, vilket jag inte(!) väntat mig, men å andra sidan gör det att jag får plats med underställ också. Kan vara bra, för jag tänker bo i de här byxorna fram tills det blir shortsväder igen. Otroligt bekväma, lite långa i benen bara. Svårt att få färgen rätt på bild.