Nya rön om blodmask?!

Sv: Nya rön om blodmask?!

Även om det blir väldigt mycket dyrare? Och iaf jag vill ha EPG räkning och inte bara få veta om hästen har stora eller inte.

Varför skulle det bli dyrare? PCR är idag ren rutin, går det dessutom på en dag och man kan köra många prov samtidigt har man sparat en massa tid. Och tid är som vi vet = pengar.

Forskaren skrev ju också att han arbetade på en metod att ta fram EPG också. Annasr kan man ju kombinera de metoder som finns idag.

Ah, är det inte dyrare så är det ju en annan sak. Jag fick uppfattningen att kostnaden skulle bli en helt annan.

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 404
Senast: alazzi
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 856
Senast: Varmblod90
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Ridsporten från Hongkong direktsänds i SVT från alla de stora klasserna...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter (Ridsport) Basen i en bra foderstat är som alla känner till ett bra grovfoder. Ett bekymmer med högpresterande hästar är att de ibland...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Ylva86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka