"Nya" Örebro 13/9

Novali01

Trådstartare
Ja, den tävlingen får väl ha sin egna tråd den med!

Vilka ska dit? Grå med Brun ryttare kommer o även deras fanclub!:devil:

Sv: "Nya" Örebro 13/9

Jag kommer inte.

Ska rida DM på lillkillen och kasta mig igenom debutanten på gammelgubben på trossnäs istället den helgen :D

Jag kommer dit. Hade tänkt 1* men efter helgens dåliga erfarenhet blir det lättklass istället.
Ska träna nu i veckan så jag hoppas att kamel ska vara glad igen.

Jag kan komma med glada tillrop innan din start så går han av rena skräcken....:devil::D

Nätack :D Skräck har vi fått nog av :angel:
Hästen går som tåget bara han förstår vad han ska göra :)

Brunt sto med taggad ryttare kommer också (som du vet...):bump:. Väntar otåligt på startlistorna:banana:

Ja, jag vill också se en lista nu men vi får väl snällt vänta tills ikväll...

Men mest av allt håller jag tummar o tår för att inget mera regn kommer....jag har hoppat på den hoppbanan när det varit blött o den suger friskt i fötterna på pållarna....

Men enligt min väderguru (läs yr.no...) så ska det ju inte bli nåt regn så förhoppningsvis kommer vi ha en jättetrevlig dag bland likasinnade dårar!

Senast ändrad:

Även SMHI utlovar uppehåll, så vi får väl tro på det:)

Trevligt kan vi väl förutsätta att det blir, vi är ju där:D

Ingår du i Grå´s fanclub som ska fara till gnällbältet?

OK, har sett din nya i andra trådar, han ser verkligen jättefin ut:love:! Lycka till! Vi andra får väl försöka överleva utan dig;)

Jaha o om jag har räknat rätt så blir det sovmorgon för oss, dvs Grå med stab. Startar runt kvart i 12, skönt!

Berta däremot får minsann pallra sig upp....:angel:

Men hur trist är det inte att två så nära tävlingar har bokat samma helg? Med tanke på alla inställda, såg att Åkerbo är inställd t ex , så kräver ju nästa års termin vildsint kompromissande av arrangörerna så det inte krockar på detta viset.

Jaha o om jag har räknat rätt så blir det sovmorgon för oss, dvs Grå med stab. Startar runt kvart i 12, skönt!

Berta däremot får minsann pallra sig upp....:angel:

Nja, jag åker ju upp på lördagen och övernattar hos vänner på en närbelägen ort, så jag kan nog ta det ganska lugnt på morgonen. Startar väl runt 10.45 och har ca 40 min resa till tävlingsplatsen...:angel:

Var bor Grå med team?

Vi bor exakt 20 mil norr om Örebro, i Lappland enl. somliga.... ;)

Min lilla bruna tjej får starta 1m. Satsar på en säkrare runda än förra året... ;) Men det är roligt, det verkar som det blir en hel del nytt på ÖFKs bana i år! :D

Liknande trådar

Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
639
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Någon som vet om det ens går att komma åt mybenefit (förmånsportal) för två olika arbetsgivare "samtidigt"? Jag tänker att det ju borde...
Svar
4
· Visningar
472
Senast: Cattis_E
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 216
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 728
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar