Nya hingstar........

J

Jessica_Steen

Vad är det för nya hingstar som kommer att synas i år?
Vet att Bråves har en ny. Vilka är det mer?

- Jessica -

Anders Josefsson har fått hem en halvbror till RR Star vinnaren av NRHA Futuityt som 3 åring och Derbyt som 5 åring.
Okna Ranch ha fått hem en Quarter Hingst som jag inte vet så mycket mer om ännu, annat än att det är Reining så klart.

Ryktesvägen har jag hört att en till Reining stammad Paint hingst är i antågande.

Det är vad jag kommer på sådär rakt av, men det går väl inte av för hackor :rofl:

Monke :)

:bump: Jag har en ny hingst, som är 3 år och där ska de bli reining! iaf. =)
Ingen tävling nu i april.. men vi kommer igen..
Inte ens svensk reggat honom ännu.. :o

Finns bilder på Oknas hingst på deras hemsida nu såg jag

Malin

Var ganska många painatr som visades på premieringen bla denna och Bråves och 2 stycken som är importerade från Danmark.

Malin

Roligt Wes! Vad är det för stam?

Har ju också köpt mig en ny, kommer väl hem i början av maj hoppas jag :banana:

Malin

Vi har två nya hingstar.... från Danmark, dom e inte godkännda än och kommer kanske att visas lite under året!!!
Det är mycke kosseblod i dom men lite reining finns det oxå!!

Vad kul Malin!

Vad blev det nu då? Något som du såg när nu var hos Jimmy?

- jessica - ;)

Japp!

en 6-årig fux. Har ju alltid sagt att jag aldrig skulle ha en vit häst ett sto eller en fux & nu har jag haft alla sorterna ;)

Malin

Malin.. min häst är också fux.. :smirk: bläs o fyra strumpor. Han är efter Cash n Smart. Ser faktiskt ut som Smart little lena. Söt som två.. =)
Hoppas han blir bra.. men de känns som att rida ponny igen.. :D

Spännande! När får man se honom då? Ska du upp till Greva i helgen?

Väntar på att min ska komma hem, står fortfarande i karantän...

Malin

:( Nej, blir inget Greva för vår del. Måste åka till Amsterdam pga jobbet.. suck
Men lycka till alla ni som ska dit, ni får berätta hur de gick sen. :banana:

:devil: Hi, hi! Då är du som jag då! När jag åkte ut och kollade på häst när det begav sig för sisådär 7-8 år sedan så sa jag till alla (som orkade höra på) att jag skulle aaaaaaldrig köpa en fux, speciellt inte en "kavallerifärgad" och DEFINITIVT I N T E någon flugskimmel. Vad kommer man hem med, om inte flugskimmel-färgade Leksak (jodå, stackaren heter så för de som inte vet). Är helt övertygad om att nästa blir "kavallerifux"!!! :rofl: Kan i och för sig bli en till flugskimmel..... :cool: Jodå, så nu får man ha det vattenfria schampot med i högsta hugg på alla tävlingar för han åtminstonde inte ska vara flugskimmel med "pittoreska" palomino-skäck-inslag. :angel:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
875
Senast: Piaff
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
12 788
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
867
Senast: SiZo
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 527
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama