Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var tvungen att gå in och kolla för det! Men jag tror jag gillar det, iallafall från mobilen. Mer mobilanvändarvänlig layout.Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man håller sig därifrån.
Undrar ifall meddelandefunktionen äntligen fungerar nu...
Nej det är galet och hur tänker personer som tror att någon vill betala för det här?Precis. Jag förstår absolut att folk kan välja att betala för att vara medryttare men inte betala för att arbeta, då får man ju vara glad om någon gör det gratis
Håller verkligen med. Den gamla versionen var dålig men denna är katastrofTycker nya versionen av HästNet känns som en katastrof. Gillar inte den ser ut på mobilen, både sämre överblick och färre filtreringsalternativ.
Vilka filtreringsalternativ är det som saknas?Tycker nya versionen av HästNet känns som en katastrof. Gillar inte den ser ut på mobilen, både sämre överblick och färre filtreringsalternativ.
Vilka filtreringsalternativ är det som saknas?
Det finns fortfarande som filtreringsval.Ras tex.
Mina konvos är inte bortaTycker inte heller om den nya versionen. Sämre översikt och rörig. Men man vänjer sig väl.
Det mest irriterande är att pågående konversationer är borta. Hade igång en konversation med en jag köpt täcke ifrån. Hon har inte skickat än men tagit bort annonsen så vill så klart kunna nå henne.
Har mailat Hästnet och hoppas de kan fixa det.
Usch ja! Ingen överblick alls!Håller verkligen med. Den gamla versionen var dålig men denna är katastrof
Mina gamla som inte är aktiva nu är kvar. Men båda mina senaste är borta…Mina konvos är inte borta
Det finns fortfarande som filtreringsval.
Ah, du gör så. Jag går in på "hästar till salu" som första sida direkt.Fast inte på första sidan. Där kan jag bara välja inriktning. Så störande att behöva söka fram alla annonser och sen scrolla långt ned för att välja ras.
Jag delar din uppfattning om att söka på ras!Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man håller sig därifrån.
Undrar ifall meddelandefunktionen äntligen fungerar nu...