Nya Harry Potter filmen, för läskig?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya Harry Potter filmen, för läskig?

knapp lån.

jag var med min lillebror och såg den igår ( han är 14 ;) ) bredvid oss så satt ett gäng grabbar, dom var runt elva, kan ha varit lite yngre, det var svårt att avgöra, jag noterade deras reaktioner, dels var det många scener dom tyckte var otäka men man märkte att det var många scener dom inte fattade.

det var många scener som jag personligen tyckte att det var en otäkare stämning i än i boken.
 
Sv: Nya Harry Potter filmen, för läskig?

Jag anser inte att barn och ungdom bör se Sagan om ringen. Jag anser att den är för grov och borde ha en ordentlig vuxen gräns.
Ser ungdomar dem så borde den vara i vuxet sällskap eller hemma i dess trygga vrå, där de kan diskutera den ordentligt.
Senaste Harry Potter hade visst en hel del hemska scener, det kan jag hålla med om och små barn borde inte se den.
Detta är mitt i denna tråd.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hur gammal har era barn varit när ni läst Harry Potter? Vet att dom rekommenderas från 9 år men tänker om dom kan vara lämplig för min...
2
Svar
29
· Visningar
2 106
Senast: Ninnurur
·
Tjatter Oro i Ugglebo Den lilla byn Ugglebo breder idylliskt ut sig i ängsmark med sina timrade småhus, hagar omgivna av gärdesgårdar hyser...
22 23 24
Svar
471
· Visningar
15 049
Senast: LenaH
·
Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 133
Senast: ako
·
Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 195

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp