"nya" gamla bilder

Sv: "nya" gamla bilder

Fina bilder, Minina är verligen fin :love:
Men det kan inte vara du på bilderna :eek:
Jag tycker att du är blond, har halvlångt hår och piercingar :angel:

Konstigt att man skapar sej bilder av folk man aldrig träffat, på nåt sätt verkar du som en blondin :p :D

Men jag är mycket kortare så 165 är ju lite långt iaf ;)
Piercingar.. Hm, okej då, får ge mej :D

Ursäkta trådkapning TS.

Jag föreställer mig ofta andras utseènde efter deras avatar. Som du då, hmm, brun hund. Ja då har du brunt kortare hår, är smal och så.:D

haha det är gamla bilder, jag har nog sk halvlångt hår nu. och jag har faktiskt haft en piercing i tungan i gymnasiet, så helt fel är det inte.

ja visst är hon söt, min lilla plutta. men kanske aaaaningens stora öron? :angel:

Meh! Sådär ser du inte ut!! Du har ljust, kortklippt hår åt det spretiga hållet och så har du glasögon... Sen är du lite muffins-aktig i kroppsformen men det beror nog på ditt nick! :angel:

Det är märkligt hur man föreställer sig hur folk ser ut...bara beroende på ett nick.

Förövrigt så är bilderna jättefina och du är vacker!

haha det är gamla bilder, jag har nog sk halvlångt hår nu. och jag har faktiskt haft en piercing i tungan i gymnasiet, så helt fel är det inte.

ja visst är hon söt, min lilla plutta. men kanske aaaaningens stora öron? :angel:

Hmm, halvlångt hår och "expiercad", det får väl fungera då ;)

Mjo, hon hade rätt stora öron, men de var rätt sött :D

Som du då, hmm, brun hund. Ja då har du brunt kortare hår, är smal och så.:D

Nja, extremt blond och halvlångt/långt hår ;)
Smal/normal, å så är jag JÄTTEkort :eek: (155)

Däremot är jag nog rätt lik Midas till sättet, lika förvirrad och lättstressad och har alltid nåt för mej :D

Nu blev jag också lite förvirrad, så ska du ju inte se ut!
Hade föreställt mig ngt mer butchigt, men både vovvar och matte såg ju riktigt bra ut!:D

det är nog ordet "muffins" som ställer till det tror jag ;). sedan ser man snällare ut med utsläppt hår. jag har alltid håret i en knut på nacken, så IRL ser jag nog aningens mer brutal ut. dessutom är det gamla bilder, det är säkert 4-5 år sedan de togs.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
939
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 588
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 238
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 250
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V