Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blir efter lunch om du bara vrider fram klockan lite!
Ja, det märks att du jobbar på Atlas!
![]()
![]()
![]()
Vart håller @Hyacinth hus en dag som denna? Är BAARNET friskt? Har balkongen fått löss? Hur ÄR det egentligen?
Smart! Undrar om Pappas tycker det när jag ringer vid ett och sluddrande frågar om han hämtar hos dagmamman och varför han inte är hemma än?![]()
Det tror jag! Du får förklara att tiden går så sakta när man är sjuk om man inte hjälper den på vägen! Då borde han ha fuuuull förståelse!
Kan ju iof skylla på förkylningen.Undrar om han blir glad om jag ber honom åka förbi systemet på vägen hem också.
![]()
Inte - det gör jag med!@Jeps Är jag förresten den enda som står med lampa och kollar mig i halsen när jag är sjuk, i något slags morbidt intresse?
Det borde han bli, det står i sambolagen!
Favorit i repris: Virus den Snorige af Hostattack.
![]()
Inte - det gör jag med!
Häromdagen hade jag väldigt liten svalgöppning. Nu är den normal (antagligen därför jag kan sova hela nätterna igen) men gör fortfarande lika ont.
Det är däremot whiskey, så ta en rejäl hutt till varje ostkrok så är problemet löst.![]()
Ostkrokar är väl bra för allt.Jag tror inte de är slemlösande.
Ostkrokar är väl bra för allt.
Ostkrokar är väl bra för allt.
Till skillnad från whiskas?![]()
Då är det han som betalar!![]()
Fan! Vi är gifta?! Vad gäller då?![]()
![]()
![]()
Självklart, du har väl sett hur geggig kattmat är? Det är för att den löst ut allt slem.
NehJag skulle utan problem kunna banta med bara ostbågar, de är så äckliga att jag skulle inte äta alls!