Nya drak och enhörningstråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vart håller @Hyacinth hus en dag som denna? Är BAARNET friskt? Har balkongen fått löss? Hur ÄR det egentligen?

Smart! Undrar om Pappas tycker det när jag ringer vid ett och sluddrande frågar om han hämtar hos dagmamman och varför han inte är hemma än? :D

Det tror jag! Du får förklara att tiden går så sakta när man är sjuk om man inte hjälper den på vägen! Då borde han ha fuuuull förståelse!

Favorit i repris: Virus den Snorige af Hostattack.

virus_460x330.jpg

@Jeps Är jag förresten den enda som står med lampa och kollar mig i halsen när jag är sjuk, i något slags morbidt intresse?
Inte - det gör jag med! :D
Häromdagen hade jag väldigt liten svalgöppning. Nu är den normal (antagligen därför jag kan sova hela nätterna igen) men gör fortfarande lika ont.

Favorit i repris: Virus den Snorige af Hostattack.

virus_460x330.jpg

Inte - det gör jag med! :D
Häromdagen hade jag väldigt liten svalgöppning. Nu är den normal (antagligen därför jag kan sova hela nätterna igen) men gör fortfarande lika ont.

Min var röd igår, mer röd idag, men ännu inget var på halsmandlarna, så jag är nöjd.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799
Tjatter Hur gör ni? Firar ni er födelsedag varje år? Ser ni till att fira andras även om de själva inte tar initiativ? Firar ni med vänner... 2
Svar
34
· Visningar
986
Senast: lizzie
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Tassolja och pälstvätt krattade vägen för uppköp – som gav tillräckligt klirr i kassan för att starta nya hudvårdsvarumärken. Men...
Svar
0
· Visningar
74
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka