R

_Rosie_

Vad tycker ni?
Jag tycker det verkar jättebra, fortfarande lite rörigt men snyggt och praktiskt!:)

Sv: Nya buke!

Tycker det ser helt ok ut , men tycker att menyn till höger inte borde åka med när man skrollar ner.

den borde ligga "fast"

jag tycker det är skitkul att han håller på medans man sitter o surfar på buke :D :rofl:
jag liksom går in på en annan sida o då är det nåt helt nytt som hänt haha.
såna småsaker som jag roas av hahahahaaa. :p

Gillar inte att det är en "lucka" där uppe med reklam. Då måste man scrolla ner en massa för å komma åt trådarna :(

Jag blev så glad när jag såg den söta menyraden ute till höger. :D Nu går det att hitta saker igen.

Edit: Oups. Kan visst inte höger och vänster. :o Till VÄNSTER är ju menyraden. :rofl:

Senast ändrad:

Det tycker jag också!

Just nu känns allt lite ovant, men Edit-funktionen är mycket smidigare nu, och det är smidigt att ha alla underrubruker i en meny!

Men som sagt, det tar nog ett tag att vänja sig. Innan jag börjar hitta saker och ting igen ^^

passar på o fråga här, kan man inte byta färg längre? kunde man innan kommer jag ihåg. jag är så grymt trött på dom här lama färgerna jag har :p :D

tycker det värkar bra. dock sticker den orange färgen mig i ögonen nu när det blivit mer av den. så jag letar efter att kunna byta färger, har för mig man kunde det för typ sådär jätte länge sedan, någon som vet om det fortfarande går?

tycker jag med.

men annars, jarå. fast jag vill fortfarande ha dom gamla smileysarna. :D

JOBBIG, tycker att menyraden ska vara valbar....

blä tycker inte om att menyn e till vänster usch hade varit mkt bättre om den varit till höger känns lixomsom att detta vi skriver nu är bortskutet och man lever sig inte in i texten lika bra...hm

Lite rörigt, men så brukar det vara, i allafall för mig, när det är nåt nytt :p
Blir nog bra sen när man lärt sig hitta allt & allt har kommit i ordning på sidan :)

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama