Sv: Nya buke!

de som togs bort under förra upptaderingarna som var. då de blåa smileyserna kom.
Jag saknar fortfarande den frågandesmileyn som inte ser ledsen/sur ut :mad:

Gillar det inte..Det känns så "trångt" på nåt sätt haha..:crazy:

jag gillar det jag märkt av hittils. Men menyn till höger har jag inte bestämt mig om ännu.

Ahaaa, de smilyserna!
Dem vill jag också ha tillbaka. Speciellt den chockade och den glada som inte har öppen mun.

tycker att dte är himla praktiskt med menyn, dock vill jag hellre ha den till höger (som så många andra) för som det är nu känns det som att den pressar ihop sidan istället. trångt :p

hallå där tjejer moonlightgarden & YlvaG hur har ni det med höger och vänster??:smirk:

det är väl som vanligt, när buke byter utseende blir det fan så krångligt, efter två veckor ere perfekt och när det ändrar utseende nästa gång vill man ha tillbaka det "gamla" :p

Tycker precis som några tidigare att menyn ska ligga på högersida och inte vänster det ser.. hoptryckt ut.

Annars har ja väl inget annat att klaga på.

Jag gillar de itne ruktgt :/ Man borde kunna ''stänga'' menyn. Den är irriterande, och så är det jobbigt med all reklam högst uopp.. Måste scrolla så låmgt ner innan man når trådarna.

reklam? är det bara jag som inte ser ngn reklam? :p

och den som skrev ngt om att fälla ihop menyerna.. tycker att det vore bra om man kunde fälla ihop så att man bara såg 'huvudmenyerna' (hästforum, snack osv..) och kunde fälla ut enbart de man vill se :p

Senast ändrad av en moderator:

men äsch, såhär har det alltid varit. Gunnar ändrar och folket klagar. sedan vänjer ni er och allt är bra, när han sedan byter är det dags att klaga igen.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama