Sv: Nya buke!

Precis vad jag undrar; vadå för reklam?!? Är ju mindre reklam nu än förra veckan!!! Bara 2 annonser ju!

det ser ut som det gjorde förr i tiden! stallet tiden!
läääänge sen

Jag ser en ruta med text uppdelat i 2 spalter med tjock understruken rubrik ( 2 st) som länkar med text under (beskrivning).

mystiskt.. kan det ha med webläsaren och div inställningar att göra? för jag har noll reklam på min sida. :confused:

Gullan86 skrev:
ja exakt visst e den störig där den ligger nu usch:devil:

hehe onödigt att en till ska kommentera men JA, jag irriterar mig jätte mkt på menyn, obekvämt o läsa ju..:mad:

Jag gillar de... är väl lite vane grej men de är bra...

jag tycker det är läskigt, jag vill ha allt där uppe,,, men man vänjer sig:D

Jag tycker man ska kunna byta till valfria fäger som man kunde förut, för två "omgångar" sedan :p

Jag är rätt nöjd bara Buke funkar ;) men den störiga 30 sekundersprylen på "nya inlägg" är INTE bra.

Lånar knapp

När det uppdateras här klagar alla, men det beror ju på att vi är så nya med det hela. Om några veckor kommer vi inte knappt ihåg hur det såg ut innan.

Tycker själv att det är lite rörigt ljust nu, men det blir bättre.

Tack Gunnar för att du orkar med oss. :bow: :bow:

I LIKE IT!!!

Äntligen är menyraden tillbaka! Har saknat den. Det enda jag saknar just nu är ngn sorts knapp som tar en tillbaka till forumet när man är inne i en tråd. Och helst skulle jag vilja att man kom tillbaka till samma sida där man gick in i forumet. Hänger ni med? (Lite dålig på att förklara:o )

Lånar

Det jag hittils sett tycker jag verkar mycket bra! Men jag skulle gärna vilja ha tillbaka den där nere (längst ner när man läst en tråd) där man valde vilket forum man skulle till. Som det är nu måste man scrolla upp till menyn på vänstersida för att välja forum. Jag skulle gärna vilja att det fanns båda möjligheterna!

Zlatan: Vad är den där "30 sekundersprylen" på nya inlägg?

Jag irrieterar mig på att man måste vänta 30 sek mellan sökningarna annars är det väl bra

Jag tycker det är jättebra!
Men det hände något skumt igår, när jag skulle svara på de där 100 frågorna så gjorde jag fet stil på alla svaren, då kunde jag inte skicka den eftersom det vär för mycket bilder i inlägget :crazy:

Jag tycker att menyn till vänster är för bred, för det utrymmet som blir över har blivit så smalt att man ibland måste scrolla för att se tiden när ett inlägg gjorts. I och med att vissa inlägg blir markerade som olästa trots att jag läst dom tycker jag att detta blivit ett irritationsmoment.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama