Har både klippt mig OCH tagit en seriös selfie! Vilken dag! Än sker mirakel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, är fortfarande lite ovant. Brottas lite med att få lockarna att göra som jag vill.Sjukt bra val av frisyr på dig!
Tack, är fortfarande lite ovant. Brottas lite med att få lockarna att göra som jag vill.
Nu blir jag nästan lite generad här.Så himla rätt att jag fortfarande är lätt uppspelt
Gud vad söt du är!Visa bifogad fil 30133
Skön jämförelse med bilden ovan
Jag glömde att jag, för en gångs skull, hade smink på mig. Man ska inte träna med smink.
Men ”if your still look good after a workout you didn’t go hard enough”. Kul att jag ska handla på vägen hem.. ser ut som att jag har gått igenom sju svåra år
Hahaha tack! Kände mig inte jättesöt dockGud vad söt du är!
Vill som lockarna gör istället så passer det både dig och lockarna.Tack, är fortfarande lite ovant. Brottas lite med att få lockarna att göra som jag vill.
snygg färg på håretÄr vidrigt förkyld sen i Fredags och kände mig riktigt sliten och eländig. Slängde i lite hårfärg och lät den sitta längre än vanligt så det blev lite mörkare. Nu ser jag iaf lite piggare ut.
Visa bifogad fil 30149
snygg färg på håret
Då får du nog ta en översiktsbild på övriga deltagare ifall din klänning innebär att vara underklädd!! Du är jättefin iaf
Jag har haft gråspräckligt hår hela livet, utom några vekor då jag var på en väldig bra fest och vaknade upp i en annan stad med rätt hår!Tack. Hyffsat likt orginalet (är lite ljusare) Innan det blev grått
rött skulle det stå.Jag har haft gråspräckligt hår hela livet, utom några vekor då jag var på en väldig bra fest och vaknade upp i en annan stad med rätt hår!
Haha, tack, undrade just vad som hade hänt med håretrött skulle det stå.
Åh vilket fint hår! Både färg och form vill ha!Är vidrigt förkyld sen i Fredags och kände mig riktigt sliten och eländig. Slängde i lite hårfärg och lät den sitta längre än vanligt så det blev lite mörkare. Nu ser jag iaf lite piggare ut.
Visa bifogad fil 30149
Åh nu blev jag också sugen fast blått eller något. Lila och rosa har jag redan haftVisa bifogad fil 30144
Min man brukar fråga, ”kan du aldrig ha normala hårfärger?” Nä!
Åh vilket fint hår! Både färg och form vill ha!