Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har samma frisyr som dig och har haft i mer än 10 år nu. Utan styling och rätt produkter kan mitt hår också se ut sådär, speciellt om det är torrt. Jag har olja i topparna och kör nattinpackning som man inte behöver skölja ut.
Då får du nog ta en översiktsbild på övriga deltagare ifall din klänning innebär att vara underklädd!! Du är jättefin iaf
Mitt hår blir likadant om jag låter det vara.
Jag kör balsamspray och ”fönar” (aka blåser torrt). En toning då och då gör också susen.
Fast det blev mkt roligare med "rätt hår"rött skulle det stå.
vem vet rött hår är nog rätt hår för mig.Fast det blev mkt roligare med "rätt hår"
Jag måste bara säga att du är så lik Melanie Lynskey! Du är jättefin!Visa bifogad fil 30231
Såhär glad blir jag när sambon ska bjuda mig på restaurang i Lund
Sol, varmt, häärligt!
Men TACK! har aldrig hört det innan men till och med jag ser likheten nu när du säger det! Hon är ju himla söt och ser SÅ sympatisk ut så det tar jag verkligen som en komplimangJag måste bara säga att du är så lik Melanie Lynskey! Du är jättefin!
Jaa, HENNE var det ju jag tänkte på! Jag har tyckt du var lik någon sen du la upp första bilden här för några dagar sen @GardenAngel, men alltså min hjärna och kändisar...Jag måste bara säga att du är så lik Melanie Lynskey! Du är jättefin!
Supersnyggt! Och läppstiftetÄlskar mitt nya hår!
Visa bifogad fil 30299