Från tjej till dam!Fick före och efterbild nu
Visa bifogad fil 29735
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Från tjej till dam!Fick före och efterbild nu
Visa bifogad fil 29735
Så här ser det ut i lockig form utan några produkter i håret.
Enda nackdelen är att det känns väldigt torrt, behöver hitta någon bra återfuktande inpackning.
Jag ogillar det skarpt just nu. troligen pga de torra topparna och att jag hellre vill ha rakt hår än lockigt. Att man aldrig är nöjd med det man har.Nu är det ju ännu snajdigare
Jag ogillar det skarpt just nu. troligen pga de torra topparna och att jag hellre vill ha rakt hår än lockigt. Att man aldrig är nöjd med det man har.
Om det ändå hade funkat och byta, jag hade inte tvekat en sekund.Och jag har starkt funderat på att permanenta mitt korta, raka hår Ska vi byta?
Visa bifogad fil 30009
Försöker bli motorcyklist. Det går ganska bra, eftersom det finns så många likheter med ridningen
Trampa ner i stigbygeln i svängarna, eller bara sitta mer på ena sittbenet, sänka axlarna osv
Jag ÄLSKAR att alla hälsar på varandra också, känns som att jag är en i gänget liksom
Jag hoppas motivationen håller i sig så att det blir ett körkort bara! Jag är uppfödd i sidovagn, vi åkte tydligen runt halva Sverige med en hemmasnickrad sidovagn med barnvagnen fastsatt längst bak (säkerhetstänk a la 80-tal?) Men sen tog det 35 år innan jag började övningsköra själv!Välkommen i gänget! Finns inget som ger mig så mycket energi som en mc-runda . Fick mitt kort 1990 och det är fortfarande lika roligt