Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack, hade inte anat att det skulle bli sån stor positiv respons, riktigt kul. :)
"Problemet/Felet" syns för alla om övriga håret ligger fint längs med huvudet och detta blir likt en Stig-Helmer antenn som sticker rätt ut, speciellt när det är plattat. Hoppas och tror att det går bättre att "gömma" när håret är lockat, vilket det troligen kommer vara 95% av tiden så. :p
Det syns bara för alla som du noga har talat om det för - och de säger jaha och håller med bara för att vara artiga med vad du säger.
Det ska vara sådär och det är jättesnyggt - sen växer det ut och då ska det vara på det sättet och är jättesnyggt det med.

Det syns bara för alla som du noga har talat om det för - och de säger jaha och håller med bara för att vara artiga med vad du säger.
Det ska vara sådär och det är jättesnyggt - sen växer det ut och då ska det vara på det sättet och är jättesnyggt det med.
Nej, jag har inte ”noga berättat” för någon men de har sett det ändå, bara att vänta på att det växer ut igen.

Jag förra veckan. Önskar att jag kunde känna mig lika färgglad just nu
AC227FCC-5E92-4B14-AD22-F14548F83FE4.webp

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 417
Senast: Sassy
·
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·
Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
851
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka