Vad fint med rosa från topp till tå!Jag förra veckan. Önskar att jag kunde känna mig lika färgglad just nu
Visa bifogad fil 29662
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fint med rosa från topp till tå!Jag förra veckan. Önskar att jag kunde känna mig lika färgglad just nu
Visa bifogad fil 29662
Tack Rosa är bäst Fast jag jobbar på att få ihop en liknande outfit i lila ocksåVad fint med rosa från topp till tå!
Och i min tröja som jag stickat själv! (Sjukt stolt att jag äntligen stickat en tröja som passar. )
Fina! Men jag vill se bild på han den sura som skakar ner blombladenVi var på fotografering förra veckan
Visa bifogad fil 30049
Fina! Men jag vill se bild på han den sura som skakar ner blombladen
Och i min tröja som jag stickat själv! (Sjukt stolt att jag äntligen stickat en tröja som passar. )
Whaaat?! Den var ju görfin! Måste tydligen lära mig sticka...
Och jag hade tänkt fråga var den var ifrån skitfin!! Och du också såklart
Vilken fin klänning, somrig och härlig!Provar ut outfit tills imorrn, ska ut o äta med tre kompisar .
Du är jättefin i den hårfärgen!
Jag har klippt mig, det var så slitet så bestämde mig för att gå för en ny look.
Nu ska jag bara lära mig styla det också.
Visa bifogad fil 29597
Vilken fin klänning, somrig och härlig!