Nya bildtrÄden

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Mot travgala đŸŸ
IMG_20190216_162203.webp

TÀnkte att jag skulle fota lite söta selfies i det fina vÀdret. Blev typ blind.

bU67IZs.jpg

Lagom sliten efter lite mer Àn tvÄ mil och minimalt med rast dÄ vi höll pÄ att frysa ihjÀl nÀr vi satt still pga att man blev sÄ jÀvla svettig nÀr man gick. :laugh:
DErEqsG.jpg

bU67IZs.jpg

Lagom sliten efter lite mer Àn tvÄ mil och minimalt med rast dÄ vi höll pÄ att frysa ihjÀl nÀr vi satt still pga att man blev sÄ jÀvla svettig nÀr man gick. :laugh:
DErEqsG.jpg
Vad fin du Àr med frÀknarna! KÀnns du-igt pÄ nÄgot vis.

bU67IZs.jpg

DErEqsG.jpg
Jag Àlskar ocksÄ frÀknarna :love:

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Relationer Jag och pojkvÀnnen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig Àr inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrÄn varandra och med...
Svar
0
· Visningar
648
Senast: Myzan87
·
Kropp & SjÀl Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fÄtt förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 mÄnader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Hundavel & Ras Ja senaste gÄnger jag varit med pÄ grundkurser i rally agility och nosework sÄ har det pratats mycket om tÀvlingar och till och med...
2
Svar
27
· Visningar
337
HÀstvÄrd Funderar med detta kring svartsjuka om hÀstar kan kÀnna sÄdant och i sÄ fall hur. Anledningen att jag frÄgar Àr att min hÀst blivit som...
2
Svar
24
· Visningar
1 234
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • UppdateringstrĂ„d 30