Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad fin du Àr med frÀknarna! KÀnns du-igt pÄ nÄgot vis.TÀnkte att jag skulle fota lite söta selfies i det fina vÀdret. Blev typ blind.
Lagom sliten efter lite mer Àn tvÄ mil och minimalt med rast dÄ vi höll pÄ att frysa ihjÀl nÀr vi satt still pga att man blev sÄ jÀvla svettig nÀr man gick.
Jag Àlskar ocksÄ frÀknarnaTÀnkte att jag skulle fota lite söta selfies i det fina vÀdret. Blev typ blind.
Lagom sliten efter lite mer Àn tvÄ mil och minimalt med rast dÄ vi höll pÄ att frysa ihjÀl nÀr vi satt still pga att man blev sÄ jÀvla svettig nÀr man gick.
SnyggingMot travgala
Visa bifogad fil 25486
Men tackSnygging
Vad fin du Àr med frÀknarna! KÀnns du-igt pÄ nÄgot vis.
Jag Àlskar ocksÄ frÀknarna
Grattis!För 2 veckor slÀppte nÄgot som legat och tryckt som en tjock blöt filt av Ängest i 11 Är. Jag tog körkort!!
Grattis!
Grattis!!För 2 veckor slÀppte nÄgot som legat och tryckt som en tjock blöt filt av Ängest i 11 Är. Jag tog körkort!!
Tack sÄ mycketGrattis!!
För 2 veckor slÀppte nÄgot som legat och tryckt som en tjock blöt filt av Ängest i 11 Är. Jag tog körkort!!
Ălskar dina "jĂ€vla-kyla-bilder"Fick ett svagt hopp om vĂ„ren för nĂ„n dag sen... tji fick jag
Visa bifogad fil 25749