pepp
Trådstartare
Älskar dina "jävla-kyla-bilder"
Bor ju verkligen i fel ände av landet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Älskar dina "jävla-kyla-bilder"
hahaha förlåt, hahah men det var jätteroligtKom hem från stallet och gnällde lite på sambon som glömt att lämna plats för min bil på parkeringen. Möttes av ett stort gapskratt och hann bli riktigt upprörd innan han lyckades flämta fram "titta... dig... i spegeln!" och ptja...
Visa bifogad fil 25917
Det funkar sådär att försöka gorma på någon när man går runt med en fin liten ler-mustasch och ser ut som en mycket otrevlig historisk figur, som förvisso var just arg väldigt ofta.
Dagens läxa: Om du har ägnat eftermiddagen åt att borsta leriga, fällande hästar - ta en titt i spegeln innan du åker hem. Jag dör lite varje gång jag kommer att tänka på att jag var och handlade på väg hem, så massor av människor måste ha sett mig med den här looken
Ja, vi skrattade så att vi tappade andan båda två! Därav de blanka ögonen och den något ansträngda minen på bilden, jag försökte hålla mig för skratt!hahaha förlåt, hahah men det var jätteroligt
har också hat samma look, men lyckligtvis var jag inte själv i stallet, så blev tillsagd innan jag åkte därifrån
Vad är alla de där mojarna som är i långa träfack?Jag jobbar faktiskt inomhus ibland också...
Vad är alla de där mojarna som är i långa träfack?
Du har så himla mystiskt jobb!
Vad är alla de där mojarna som är i långa träfack?
Du har så himla mystiskt jobb!
Mitt jobb är lätt rubbat ibland, ja
Det är borrkärnor av berg i lådorna De borras upp av en diamantborrigg och sedan ska jag kartera dem och säga något intelligent om dem (förhoppningsvis...).
@FrauleinLeo: BERG, inte sten