Berg, sten, whatever...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Berg, sten, whatever...
Tror stenen har en god lukt med, precis som min mammas gröna sten när jag var liten hah (LÅNGSÖKT haha)
Tror stenen har en god lukt med, precis som min mammas gröna sten när jag var liten hah (LÅNGSÖKT haha)
Haha förlåt men jag kom att tänka på denna klassiker:Mitt jobb är lätt rubbat ibland, ja
Det är borrkärnor av berg i lådorna De borras upp av en diamantborrigg och sedan ska jag kartera dem och säga något intelligent om dem (förhoppningsvis...).
@FrauleinLeo: BERG, inte sten
Såna där har jag också på lager, dom ska jag inreda en del med i nya bostaden.Jag jobbar faktiskt inomhus ibland också...
Huu, frös du inte lite iaf? Jag tog pälsjackan på mig idag och ömsom svettades ömsom frös ihjäl jäkla väderEn del av mig iaf Jag bestämde mig för att det var shortsväder idag på jobbet.
Visa bifogad fil 26052
Verkligen inte Men jag delade bara post i portar idag, så det enda jag var utomhus var när jag åkte mellan portarna och då var det mest skönt att svalka sig. När jag åkte längsta sträckan mellan själva kontoret och rundan, då hade jag på vindtäta överdragsbyxor. Men om det är något jag blivit van vid ute på rundorna så är det folk som frågar om det inte är kallt När jag var ute på långpromenad med hundarna någon timme senare, då var det friluftsbyxor och dunjacka som gällde.Huu, frös du inte lite iaf? Jag tog pälsjackan på mig idag och ömsom svettades ömsom frös ihjäl jäkla väder
En del av mig iaf Jag bestämde mig för att det var shortsväder idag på jobbet.
Visa bifogad fil 26052
Hahaha! Jag lovar att om jag någon gång delar post i ditt hus så ska du få en sådan lappHade en så sjuk dröm häromnatten, drömde att du delat ut post i mitt hus och lämnat en lapp till mig typ "Hej, det är Red-Chili på Buke, ha en bra dag"!
Har hängt för mkt på Buke lately
Ja det där kommer jag ihåg, jag har för mig att jag brukade ha shorts typ mars-okt/nov när jag jobbade på Posten.En del av mig iaf Jag bestämde mig för att det var shortsväder idag på jobbet.
Visa bifogad fil 26052
Det är så underbart Kollegorna har långbyxor och tycker att jag är knäpp, fast de har åtminstone vant sig och slutat kommentera det nu.Ja det där kommer jag ihåg, jag har för mig att jag brukade ha shorts typ mars-okt/nov när jag jobbade på Posten.
Samma här, mycket skönare i springportarna. Men jag brukade ha såna tjocka strumpbyxor under, snyggt va?Ja det där kommer jag ihåg, jag har för mig att jag brukade ha shorts typ mars-okt/nov när jag jobbade på Posten.