125a ? Eller vanlig EU-moped?Jobbselfie
Visa bifogad fil 17880
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
125a ? Eller vanlig EU-moped?Jobbselfie
Visa bifogad fil 17880
Riktigt härlig bild!Nu så!
Vet inget om mopeder men den har ingen regskylt iaf och inte speciellt snabb (men med packning och i nedförsbacke kan den få ganska bra fart )125a ? Eller vanlig EU-moped?
Tack så mycket!Riktigt härlig bild!
Åh närcon ❤Asså han var så jävla trevlig! Tog sig tid och hittade nåt att småprata om med var och en. Och han stod och signerade långt efter sluttiden för att ingen skulle bli utan. Q&A-timmen var såklart jätteintressant också! Sommarens höjdpunkt, utan tvekan
Det var en upplevelse! Nästa år ska vi försöka få till mer än en halvdag där. Och cosplaya själva. Embrace the kuf liksomÅh närcon ❤
Hundens uppfödare jobbar för Securitas där. Fick en snap med "det är en massa kufar här" xD
Svarade att jag var en sån med
Snyggt!
Pissetassar får man aldrig för mycket avOjdå nu har jag snurrat ihop två olika bildtrådar, de är så typiskt mig var nog fokuserad på åskan än på tråden men de bjuder jag på
Haha nej det är ju sant , men jag såg ju felet självPissetassar får man aldrig för mycket av
Tack! Och tjusigt!