Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fan vad snygg du är!Jag fick träffa min cosplay-hjälte på NärCon och förvandlades till fnissig 15-åring
Visa bifogad fil 17689
Gulle! TackMen fan vad snygg du är!
Och igår på U-port i Ulricehamn
Du ser ut som en himla nice person
Torsbo? Tycker också det är kul att testaVi har varit på husbilssemester (aka "så många vapenaffärer som möjligt mellan Dalarna och Skåne" ) och bla tittat på vapen åt mig när jag tagit jägarexamen. Därför lägger jag bilden i en spoiler
Jag och en Remington 700 som kändes väldigt bra. Tyvärr finns den inte i .308 Win Den jag håller i är en .30-06
Torsbo? Tycker också det är kul att testa
Jag har hållt i samma bössa och gillade också den, men ville ha samma kaliber som du så det blev en Tikka T3.
Man ska trivas med sitt vapen sa alltid min gamla morbror. Jag tog över en släktings .30-06 precis när jag tagit jägarexamen och gråter än idag över hur ont det gjorde/gör att skjuta med den Hoppas du hittar något som passar, för det är ruskigt kul när det smällerJapp, Torsbo. Jag kände på några Tikka också och de var helt ok. Vildsvinsbutiken hade en vansinnigt trevlig Mossberg som jag blev lite kär i också som gick att få i .308 Win. .30-06 är lite för mycket för mig (behöver en lätt pang). Särbon har grejor för att ladda det mesta i kaliber 30 och skjuter dessutom mycket i .308 Win själv.
Vi har varit på husbilssemester (aka "så många vapenaffärer som möjligt mellan Dalarna och Skåne" ) och bla tittat på vapen åt mig när jag tagit jägarexamen. Därför lägger jag bilden i en spoiler
Jag och en Remington 700 som kändes väldigt bra. Tyvärr finns den inte i .308 Win Den jag håller i är en .30-06
Vill du inte ha .30-06? Är det pga rekylen?
Exakt, ska rekylen dämpas tillräckligt så blir den för tung för mig. En .308 Win blir tillräckligt tung ändå med dämpare och kikare.