Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt. Minns inte när jag åkte sist.Den andra är full
Idag åkte jag längdskidor för första gången sen lågstadiet
Det var läskigt, svårt, kul och skitjobbigt! Hade för korta stavar och inte riktigt rätt spann på skidorna...
Härligt. Minns inte när jag åkte sist.
Låter kul, vi har snö ibland här som stannar. Fast jag gillar att åka slalomskidor.Jag kände lite att jag bor här uppe, vi har sjukt mycket snö och jättefina spår, jag måste ju börja vintersporta, haha.
Får se om jag fastnar för det
Var ute och käkade med hunden igår
Det pissregnade ute så mitt hår år lite kaos. Livet med lugg går inte riktigt ihop med rådande väderlek
Var ute och käkade med hunden igår
Det pissregnade ute så mitt hår år lite kaos. Livet med lugg går inte riktigt ihop med rådande väderlek
Byrackan ser Så skeptisk ut! Men det är sällan fel med lite kaos.
Vart går du ut med vovven? Jag hamnar alltid i Sturebaren i brist på koll på ställen där han är välkommen. Mood också men tycker ofta det är lite väl stimmigt i Boquerian för honom.
Haha, hon ser ut som en intellektuell snobbHon ser alltid ut sådär! Haha
Haha, hon ser ut som en intellektuell snobb
Men bästa hunden! Hon och shiban skulle vara det Bästa radarparet! Cityhundar.Hon ser alltid ut sådär! Haha
Men bästa hunden! Hon och shiban skulle vara det Bästa radarparet! Cityhundar.
Gud så fräsch du är @Singoalla !!! Har du blekt tänderna? Mina rödvinständer skulle behöva en sk "uppfräschning"