En sånadär namnbricka har jag också .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En sånadär namnbricka har jag också .
Nere i en mycket djup depression just nu men lyckades äntligen ta tag i håret som nästan bara var en enda urblekt dreadlock och tog ett foto ihop med toksöta lilla Epica
Visa bifogad fil 12487
Alltså... Jag trodde vi var lika gamla eller att du t o m var några år äldre än mig. Tydligen inte? Fantastiska ögon också!Tänkte att jag skulle vara modig också. Jag fastnar på bild ungefär en gång vart tredje år eller så, men häromdagen ville jag demonstrera hur förbaskat fin och härlig hundpromenad det blev!
Sådär mitt i snålblåst och snöslask.
Alltså... Jag trodde vi var lika gamla eller att du t o m var några år äldre än mig. Tydligen inte? Fantastiska ögon också!
TackFint att se dig iaf, den djupa depressionen till trots
Kvällens resultat. En krossad tan och två spräcka.
Gud skrev jag i den här tråden! Lite ångest inducerad av stress bara!Inte riktigt rätt tråd, men vad har hänt?
Jag tror att jag var ute och gick i samma oväder som du.Tänkte att jag skulle vara modig också. Jag fastnar på bild ungefär en gång vart tredje år eller så, men häromdagen ville jag demonstrera hur förbaskat fin och härlig hundpromenad det blev!
Sådär mitt i snålblåst och snöslask.
Då var jag inte helt lost, jag är ett år äldre .Jag vet inte? Jag är årgång 82 i alla fall, fast det syns kanske inte just när man försöker krypa ned i kragen och är vinterrosig i snålblåsten.
Och tack! De är ett favoritdrag.
Det ser så ut! Tur det börjar gå åt sätt håll nu.