Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon blir nog inte stor. Liten C ponny tror jag. Men å andra sidan så är hon född förtidigt och var sjuk,
så hon växer kanske ikapp och blir maxad C. Jag hade hoppats på D-ponny. Men man kan inte få allt.
Det blir väl till att hitta en liten ryttare som får tävla henne på championaten och jag tänkte köra!
lille skutt;
Jag håller med tidigare om att det är synd att bilderna är så överexponerade. Väldigt fina bilder på fina hästar och någon överexponerad bild kan vara häftigt. Fast det är väll iofs inte helt omöjligt att fixa till i efterhand om man vill
Vad roligt att ha så fina foton på hästarna !
Zahlo;
Man kan inte se för många bilder av dina fina hästar.
Vilken härlig, vacker liten flock du har med lite av varje !
Vad härligt fokuserade ni ser ut allihopa. Attans att du inte bor närmre då skulle du få komma ut och lära mig och min häst frihetsdressyr. Älskar hur samspelta du och dina hästar är
IronWill;
Den där är farligt söt !
Hoppas hon växer till sig så att du kan rida henne ordentligt.
m85; Ja visst vore det roligt att få rida på henne, men i jag älskar henne för att hon är sin mors dotter sen så är hon rätt
fin att titta på och har en trevlig personlighet så jag kommer att vara fullt nöjd med att få köra och trickträna.
Mysboll: man blir ju inte lite sugen på att ut och galoppera!
Äntligen var det dagsljus när jag passerade hästarna härromdagen, så spontant tog jag lite bilder med mobilen. Det var så vackert ute, även om det inte rikgit syns.
Det går att fota och tömköra samtidigt - fast kanske inte blir de snyggaste (eller skarpaste) bilderna
Har nyss släppt ihop mina hästar efter att ha varit lite utspridda under sommaren. Var bara tvungen att snabbt ta fram mobilkameran, dom var så söta.
Från vänster: Lilla Freja, quartersto snart tre månader, i mitten min paintkorsning som gjort det mesta, och till höger står Frejas storebror som är ett år och fyra månader. Mamma häst står kvar i ensilagebalen en bit bakom.