Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har tittat på alla fina hästar och fick lust att skissa av en fin en
Gjorde denna idag men hittar tyvärr inte vilken sida den är på.
Kanske ägaren känner igen den
Darkie: Sofia har liknande teckning men är i övrigt lite grövre än den avbildade hästen, men nu hade ju Stjärnis (McFlurry) koll på vilken häst det var
Jag lekte lite med mina nya tuschpennor... Inte nog med att tusch är en helt ny värld för mig - dessa är dessutom tamejfan det svåraste jag ritat med Men eftersom det är ett porträtt i lite mer seriestuk av min pålle så får den väl vara med här:
Slarvigaste bilden i världshistorien men huvudsaken var mer att öva att hålla sig innanför linjerna med tuschpennorna
Ja, jag såg att hästen på målningen var nättare i typen men tänkte att iom att bläsen va så lik så kunde det varit hon
Men man ju såg ju verkligen likheten i helheten när rätt häst dök upp!
Hundträning Det låter lovande! Är inställd på ett par crispi framöver men vill prova i butik först, man kan ju alltid skicka tillbaka men vill prova...
Ekonomi & Juridik Men vilken del i Sverige bor du?
Jag tror inte det behöver vara så farligt som det låter utan det kan vara olyckliga omständigheter...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.