Van Remo 19 Jan 2014 #1 521 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Men vilket litet charmtroll!! Jättefina bilder ALLA lägger upp, och så mysiga alla snöbilder är, har längtat efter glada hästar i djupsnö! Lite bilder på min 3,5 åring Royal, min skatt och prins
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Men vilket litet charmtroll!! Jättefina bilder ALLA lägger upp, och så mysiga alla snöbilder är, har längtat efter glada hästar i djupsnö! Lite bilder på min 3,5 åring Royal, min skatt och prins
Van Remo 20 Jan 2014 #1 525 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Sist jag mätte honom i höstas så var han 186 cm. Vi får se vad han slutar på
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Sist jag mätte honom i höstas så var han 186 cm. Vi får se vad han slutar på
JulieChexx 20 Jan 2014 #1 527 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) OMG 186???? Hur kommer man upp på en sån?? Skitsnygg häst iaf!
Van Remo 20 Jan 2014 #1 528 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Hehe funkar finfint med pall, fastän jag själv bara är 165 cm Han tackar o bockar!
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Hehe funkar finfint med pall, fastän jag själv bara är 165 cm Han tackar o bockar!
Majorn 21 Jan 2014 #1 531 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Van Remo skrev: Sist jag mätte honom i höstas så var han 186 cm. Vi får se vad han slutar på Klicka för att se mer... Vilken jätte! Men jättefin såklart!
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Van Remo skrev: Sist jag mätte honom i höstas så var han 186 cm. Vi får se vad han slutar på Klicka för att se mer... Vilken jätte! Men jättefin såklart!
Cita 21 Jan 2014 #1 534 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Galet snygg repgrimma du har Bison, märke? Dotter, jag å ponnygnäggen har varit på en tolk-runda idag. Dottern vill bara tolka nu när det är snö så då får jag rida lite
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Galet snygg repgrimma du har Bison, märke? Dotter, jag å ponnygnäggen har varit på en tolk-runda idag. Dottern vill bara tolka nu när det är snö så då får jag rida lite
Bison 21 Jan 2014 #1 535 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Så underbart söta! Tack, den kommer från professional choice.
Arabizar 21 Jan 2014 #1 540 Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4) Kl Min prins var glad att få röja loss med en kompis