Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Ser sååå härligt ut! önskar jag var lite närmre havet jag också :p

*kl

Några bilder på Bluegum från helgen, hon är snart 4 år och jag håller på att sätta igång henne efter vila. Det börjar gå bättre och bättre för varje vecka :)
Var till och med ute och föste kor i lördags utan problem!

pa123206_525baad7e087c301e873307e.jpg

pa133560_525bab35ddf2b35b058cefe3.jpg

pa133386_525bab94e087c338f82fd3fb.jpg

img_20131012_183447_5259bb5addf2b31452d6fc9a.jpg

*KL*

Älskar denna bilden på mig och min fina häst från i söndags! :)

Han taggar inför tölten!

img_4534.jpg

En härlig galoppbild!

img_4635.jpg

Min nya häst som jag fick hem idag!!!! :)
Står nöjd o äter i sin box i sitt nya hem.
Alonzo Z

alonzoz_zps49466ad3.jpg
[/URL][/IMG]

Jättehärliga bilder! :love:

kl.

Från dagens körtur i det underbara höstvädret.
Både jag och ponnyn tyckte att det var en härlig tur.

*kl*

kkristoferson här på forumet tog en bild av mig och min skimmelprins förra helgen.

_MG_4094_2.jpg

Igår deltog jag och tre av pållarna i "RMHAs Annual Pink Ride", dvs en ritt för bröstcanderforskningen. Rosa bandets motsvarighet i USA. Tanken var nämligen att medlemmar i RMHA (Rocky Mountain Horse Association) skulle stödja forskningen genom att köpa tröjor från RMHA där en del av intäckten gick till forskning och så rida ut tillsammans i sitt närområde. Vi blev 9 ryttare (3 rockisar och sedan ett antal andra raser) och en trevlig upplevelse rikare!

Då är det dags att ge sig av...
DSC_0023.jpg

Under turen:
bildkj.jpg

Återkomst
DSC_0043.jpg

De tre rockisarna som deltog
DSC_0061.jpg

Härligt dekorerad arab:
DSC_0014.jpg

Avslutade sålklart med fika med häst:
DSC_0067.jpg

Rosa bandet häst ;)
DSC_0077ga3080sp.jpg

Var höll ni ritten? :) Min hovis "fru" har en RMH om jag inte minns helt galet

Mellan Linköping och Norrköping. Nu blir jag nyfiken - jag vet om en RMH som inte var med förutom mina föl och hingst. Och den hästen ägs snarare av en kvinna som skor , vet inget om att hennes man skulle göra det. Sedan finns det minst 2 Kentucky Mountains och en Spotted Mountain...

Jaa du, nu blev jag osäker, men någon av dessa bör det vara :D Nyimporterad iaf, bor i Upplands-Bro kommun :)

niikon_82: Vilken mysig tur det ser ut att ha varit. :)

phie: Fin stämning i bilden!

Niki: Lika fina som alltid dina hästar. Bra initiativ!

*kl*

Senaste bilderna från helgens tävling:

Framhoppning:

DSC_0002.JPG

DSC_0014.JPG

På banan:

DSC_0045.JPG

Glad häst efteråt:

DSC_0060.JPG

Har inte visat upp min nya pålle här kom jag på. Jag hade ett isabellfärgat welsh cob sto tidigare (cardi) men hon var tyvärr för svår så jag fick lov att sälja henne och hittade denna pärla istället. Hon är korsning Nordsvensk/Halvblod e: Udd (nordsvensk) u: Appolonia ue: Illusion-Ingo-Dawson

Är så kär i min lilla häst <3

dessvärre var jag tvungen att operera handen tre veckor efter att jag köpt henne med gipsad hand i 7 veckor som följd. så nu har halva tiden gått och jag bara längtar upp på ryggen igen!

Åh så fin,påminner om en bekants häst,undrar om inte det var samma korsning t.o.m... :D Han var/är dock vallack! :p

Tror jag såg din gula ute på annons i dag,blickfångare som hon är! (Hon är verkligen otroligt vacker!) Så vart lite nyfiken på om du fick hem henne igen,eller om hon ska säljas igen av ägaren som du sålde till? Eller om jag sett helt galet...

Igår deltog jag och tre av pållarna i "RMHAs Annual Pink Ride", dvs en ritt för bröstcanderforskningen. Rosa bandets motsvarighet i USA. Tanken var nämligen att medlemmar i RMHA (Rocky Mountain Horse Association) skulle stödja forskningen genom att köpa tröjor från RMHA där en del av intäckten gick till forskning och så rida ut tillsammans i sitt närområde. Vi blev 9 ryttare (3 rockisar och sedan ett antal andra raser) och en trevlig upplevelse rikare!

Då är det dags att ge sig av...
DSC_0023.jpg

Under turen:
bildkj.jpg

Återkomst
DSC_0043.jpg

De tre rockisarna som deltog
DSC_0061.jpg

Härligt dekorerad arab:
DSC_0014.jpg

Avslutade sålklart med fika med häst:
DSC_0067.jpg

Rosa bandet häst ;)
DSC_0077ga3080sp.jpg

Åhh va jag gillade den idén! Ska se om det går att ordna något sådant här hemma! :D

Tack så mycket :) Jag är så nöjd med henne! Längtar efter att få sätta igång och rida igen. har tre veckor kvar med gipsad hand (tot 8 veckor) så jag är lite avis på de som hjälper mig med henne nu hehe.

Det stämmer att Cardi tyvärr är ute igen :( Hon som köpte henne har separerat och har inte råd att ha kvar henne. Jag hoppas innerligt att hon hittar ett bra hem till henne. Hon behöver verkligen få landa och komma till ro med en trygg och kunnig ägare.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 319
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 474
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar