Sv: Nya bilder på hopphästarna 2011!
Grattis till dig!!! Kan det ha varit du som berömde din häst så efteråt och sa typ att det var din fina hästs förtjänst osv?
Alltså jag gillar inte RRKK alls... var där i våras och redan då svor jag på att aldrig mer tävla där, HATAR framridningen...
Däremot är funktionärerna väldigt trevliga och bra!!!
Min häst la ner redan på framridningen och sen gick det piss... stannade 2 gånger på tredje hindret (enbart oschysst från hennes sida!) och en gång på kombinationen.
Hoppträningen idag gick även den åt helvete och vårt lag kom sist.
vilket lag rider du i?
Nämen, d e ju från RRKK!
E d lagklassen bilderna är ifrån? Vilket lag red du i?
Förövrigt så va du ju långt ifrån ensam med vägringarna, va ju sjukt många som åkte av och vägrade ut sig osv. Lite småtaskigt att typ hela banan va titthinder förutom kombinationen, ettan och agriahindret. Personligen trodde jag inte att det skulle gå vägen för oss då min häst aldrig e tränad på titthinder och han gick sin första tävling någonsin, men det gick ju vägen iaf.!
Grattis till dig!!! Kan det ha varit du som berömde din häst så efteråt och sa typ att det var din fina hästs förtjänst osv?
Alltså jag gillar inte RRKK alls... var där i våras och redan då svor jag på att aldrig mer tävla där, HATAR framridningen...
Däremot är funktionärerna väldigt trevliga och bra!!!
Min häst la ner redan på framridningen och sen gick det piss... stannade 2 gånger på tredje hindret (enbart oschysst från hennes sida!) och en gång på kombinationen.
Hoppträningen idag gick även den åt helvete och vårt lag kom sist.
vilket lag rider du i?