Nya bilder på Doris

gadriel

Trådstartare
Doris har börjat styra och ställa i halva huset och nu har hon bestämt att soffan är bara hennes :D

Doris vill gärna ligga på ryggstödet även om hon emellanåt trillar ner för att hon egentligen inte får plats att ligga där:

doris9.jpg

Sen kan man ligga i soffan också, här ligger hon ju hyffsat ihopklämd men när hon bre ut sig riktigt tar hon halva soffan:

doris7.jpg

- Tittut!

doris10.jpg

Sen har den lilal damen lärt sig att hoppa upp på skrivbordsstolarna också, man kan ju få lite uppmärksamhet av matte då:

doris8.jpg

Sv: Nya bilder på Doris

_Ninni_Hedblom_ skrev:
Jättar är så söta!!!:D Speciellt öronen. :) Ser ut som om de när som helst ska få in en radiokanal. :rofl: sött

Visst är dom!:love:
Ja dom är gigantiska, du ska se om det är ngt läskigt hon ska undersöka, då fäller hon fram dom som två trattar, ser så himla kul ut.

Rolig kanin!:) Ser precis ut som min belgiska jätte!
Känner igen det där med att vilja sitta på ryggstödet. En dvärgkanin jag hade när jag var liten skulle absolut sitta på "hyllan" bakom ryggstödet i 740:n.;)

JennyK skrev:
Rolig kanin!:) Ser precis ut som min belgiska jätte!
Känner igen det där med att vilja sitta på ryggstödet. En dvärgkanin jag hade när jag var liten skulle absolut sitta på "hyllan" bakom ryggstödet i 740:n.;)
:D Tycker bara det skulle vara mer naturligt för dom att krypa under saker...
Hon är så himla nöjd också när hon ligger i soffan, ser ut som en liten drottning när hon bre ut sig :D

Liknande trådar

Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 396
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 746
K
Övr. Hund I den närmsta bekantskapskretsen finns två hundar som vållar lite problem som vi har svårt att lösa. "Fido" är jämnårig med min hund...
Svar
15
· Visningar
1 536
Senast: Jadzia
·
S
Övr. Hund Vill bara skriva av mig. I dag skall en av våra gamla kompisar få somna in. Mattes hund ända ut i klorna. Då vi träffades så litade...
Svar
6
· Visningar
2 000
Senast: thea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama