Nya bilder någon!!??

C

Cämz

Tycker här är lite dött på körforumet!:crazy:

Ingen som har lite nya bilder att bidra med för att liva upp det litta??:D:bump:

Kom igen!:banana:
Ska se om jag kan ordna några egna nya imorgon när vi ska träna...

IN ME BILDER!!!

Sv: Nya bilder någon!!??

Jag har :angel:

mass.jpg

Blivande körponnyn:
IMAG0636.jpg

Jag har ju redan visat mina nya bilder i bildtråden.
Men jag kan visa några här oxå:
Nerevidstrandenmedvagnen0033.jpg
[/IMG]
Fabian0500.jpg
[/IMG]
Nerevidstrandenmedvagnen0111.jpg
[/IMG]
Nerevidstrandenmedvagnen018.jpg
[/IMG]

han är så fin, så bra (super) att de sålde honom och att han fick komma till dig och ha det bra, äntligen!!

Hur mår han nu, är det samma ponny ens?

Åh, kände du Zorro när han stod på Hippo? :) Ja han är verkligen toppen, och det är som hans kall att dra vagn :bump: Jag tror han kommer att passa utmärkt som tävlingshäst också. Han är verkligen trevlig att hålla på med, och så behändig och lättsam i all hantering. Jag kan inte förstå att han varit så sur tidigare (efter vad jag har hört) för han är verkligen godheten själv! Så jag tror han trivs väldigt bra... :love:

han kände iallafall på mig, har fått mig en sur spark när han stod i spilta vid Klicken :) jag tyckte mest synd om honom.. Jag hoppas de säljer fler av de där hästarna som uppenbarligen inte trivs på ridskola. Så glad för hans o din skull!

Ajdå :crazy: Ja jag tycker personligen att de inte borde ha kvar hästarna i mer än kanske 2 år. Zorro gick ju där i 10 år, inte undra på att han blev less. Hehe tackar :) Det känns bra att få en så fin ponny och samtidigt hjälpa honom till ett mer hästigt liv :)

Jag kan bidra med några och det är premiären för mig att visa körbilder här inne :o

Sandy och jag
kor2.jpg

Igen
kor6.jpg

Sambon och Sandy
kor10.jpg

Sambon igen
kor7.jpg

Så här vackert är det från kuskbocken

kor3.jpg

Jag har blivit förälskad i din vagn :love:! var har du köpt den :) ? Din häst är inte dålig heller :D

Mvh
Eran Emma

Får väl lägga in bilder från helgens tävling. Tyvärr fick jag bara grooma, men mor och kusk gjorde ett bra jobb och vann faktiskt maraton! Hästen gick sitt andra maraton, i lokal lätt klass. Maraton tror jag är hans grej, med lite mer rutin för häst och kusk ska ni se!

2a78f0382f9fc95fe1c4d52127f65d81_640_338.jpg

439218fbbfea0252671fe05d89d26212_640_378.jpg

Jag får väl slänga in några från seriekörningen i Vinslöv.

JNIOGRQMHMGQP8.jpg

JNIOGRQOESCMI0.jpg

Staccato o Pia. Han är nyligen inkörd o detta är hans första tävling, vilken de klarade galant!!!
JNIOGRQQCRJOE4.jpg

Christina o Philip
JNIOGRQRQQQPR0.jpg

Japp! Det är henne jag har pratat med. Här kör hon sin shettis Philip, med vagnen som är lite högre o med fjädring.

Okej, jag tror jag anar vad hon med att Lisa drar sämre. Den ser inte ut att vara för mini. Men det blir en sådan sen ändå - till den normalstora! :)

Okej, jag tror jag anar vad hon med att Lisa drar sämre. Den ser inte ut att vara för mini. Men det blir en sådan sen ändå - till den normalstora! :)

Vad kul att du har bestämt dig! Ja den vagnen passar hennes normalstora shettis jätte bra.

Lite bilder från gårdagens körpass:

11524538.jpg

11524539.jpg

11524536.jpg

Och en från förra veckan när Karin körde och jag var på joggingtur ;)
11524537.jpg

Liknande trådar

Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
647
Senast: KesoNeso
·
Samhälle Såg att @Görel tipsat om denna på annat håll men den är för intressant att inte få en egen tråd. Intressant i betydelsen hur ett - vad...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 252
Senast: Sirap
·
Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således...
2
Svar
20
· Visningar
806
Senast: MiaMia
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
1 062
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp