Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har kommit till någon slags stopp nu och har stannat på 75 kg men skam den som ger sig!!!!
Tänkte bara berätta att jag denna vecka hade ett viktras på 1,2 kg vilket betyder att jag bara har 1,8 kg kvar till mål. Känner mig riktigt stolt över mig själv.
Jag hoppar på i denna tråd!
Väger ganska precis tresiffrigt, känner att jag måste dra ner mig i vikt så jag vågar mig upp på våran
lilla häst som just nu syster och dottern får rida på. Första målet är under 95 till första oktober, sen
blir det väl ett nytt mål.
Eftersom jag inte direkt "lider" av min övervikt så har jag inte riktigt haft motivation att ta tag i det,
förrän nu när vi skaffade häst. Till nästa år vill jag kunna sitta på utan alltför dåligt samvete, då är
han också fyra år och ska jobbas lite mer tänkte vi. Just nu skrittas han bara kortare stunder nån
gång i veckan i skogen. Jag håller mig dock på marken, tömkör, longerar och promenerar istället så
motion får man ju.
Annars så tränar jag styrketräning och strong(wo)man så det inte så att jag
ligger i soffan och käkar chips hela kvällarna (händer dock ibland ska erkännas).
Nu kör vi!
Jäkla skitsemester har gjort att jag gått upp endel i vikt.