Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag har det blivit ett pass styrketräning,nu har jag gjort en smoothie med proteinpulver i. Ikväll ska jag jobba,det är fullbokat så jag hoppas på att springa av mig något hekto.Känner att jag får passa mig på godis nu. Kliniktid bokad till ena hästen på måndag för hälta och den andra är på semistationen. Så jag känner mig lite down och då är det så lätt att tröstäta
Jag äter fortfarande mina shakes, och det går jättebra fortfarande! Jag har dock inte vågat väga mig, men jag ska in om två veckor eller så. Ska bli mega spännande!
Iallafall, här kommer en peppdans till alla positiva viktminskare som stöttar varandra oberoende vilken metod som används!
pepp pepp pepp!!
Bra jobbat! Själv skulle jag aldrig klara av att bara dricka. Starkt gjort!
*kl*
Jag och min sambo var hemma hos goda vänner igår och grillade. Detta paret har sen nyår räknat kalorier (hälsovakten) och tjejen har gått ner 17 kilo och killen 15 kg. ´De har upplevt, och jag oxå då jag "bantade" för några år sedan, att man ofta går ner mer om man syndar någon dag. Alltså att man inte håller kalorimängden enstaka dagar. De har hållt kalorimängden/dag i flera veckor, syndar en dag och vikten går då ner mer än då de varit superstrikta på kalorimängden. Jag har själv upplevt det så tidigare, men tänkt att det bara varit slumpen. Men nu säger 2 andra att de oxå varit med om det, så då börjar man undra. Någon vettig förklaring lyckades vi dock inte komma med. Vi pratade om att kroppen ställer in sig på svält när man bantar och att det extra tillskottet av mat ändrar ngt i kroppen. Men som sagt, vi har ingen aning om varför det blir så.
Har någon annan oxå upplevt det?!
har legat lite lågt på motionssidan, har dock kommit igång med ena hästen och rider honom, känns lite efteråt, är en travare som jag börjat ridträna lite för att variera för honom.
Har blivit lite feg att gå ut och gå här, då de sett en björn flera gånger under en längre tid här vid mej, så är rädd och stöta på den.
Ska se om jag lyckas få in en bild på tatueringen!
ja, nu har man fått lite att jobba för, ska tatuera mig nästa månad igen, ett huvudporträtt på min häst, ovanför där jag tatuerat jetfire.
Det som känns bra att ha tatuerat där, är att bristningarna döljs litegrann =)
Har inte vägt mig på ett tag, men såg idag att jag gått ner två kilo.