Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skitsnygg tatuering, måste ha gjort ont! Fler bilder sen när hästhuvudet har kommit på plats!
*kl*
Idag var det invägning igen. Förra veckan visade vågen på 94,9 kg, idag på 49,6 kg. Så det var ju inget vidare resultat. Jag har hållt mina kalorier varje dag förutom lördag. I lördags åt jag 2300 kalorier och jag bör enligt hälsovakten äta 2377 kalorier om dagen för att hålla vikten. Så jag åt ju inga extrema mängder heller. Känner mig besviken och tankarna far. Funderar på om medicinen fortfarande ligger lågt eller om det bara är en "mellanvecka". Fast iof brukar mellanveckor inte komma redan 2a veckan på diet. Jag har ju tidigare gått ner med hälsovakten och då som beräknat (1 kg/vecka). Men jag testar att ligga kvar på den uträknade kalorimängden veckan ut iaf. Har det inte hänt ngt då så får jag nog sänka kalorimängden ytterligare.
aha *skrattar* kan vara jag som läser knasigt med.
Jag fasar i övrigt för min vägning på onsdag för jag har inte skött mig...som vanligt
Känner dock att jag faktiskt inte äter en massa godis o skit i mängder som tidigare så det går ju framåt iaf
KL
Har inte vägt mig idag.. var uppe så jäkla tidigt för att åka till kliniken med hästapållen... Men jag har en känsla av att den lär peka mera upp än ner imorgon när jag väger mig eftersom att jag var ute i fredags=öl,vin och sprit
Bakis i lördags=flöt mat Söndag inte heller så nyttigt och idag inte heller nyttigt så imorgon blir det helkörning igen... har ju "syndat" 4 dagar i rad.... vi får se vad den visar... imorgon blir det powerwalk på minst 1 timma iaf på morgonen. Har laddat telefonen med massa go musik nu=)
Nu när jag har semester så hinner jag ju gå på morgonen.. och måste ju ändå upp tidigt eftersom att jag måste släppa ut pållen som nu får stå på box på natten och sjukhage på dagen istället för sommarbete..=(
Jag har slarvat som tusan med maten i flera dagar så jag har inte vågat kolla. Men skärper mig från och med nu igen. Kämpa på alla
Varför äter man mer och onyttigare (iallafall jag) när det blir motgångar i livet ?
När du räknar kalorier, för visst gör du väl det? Är du med i viktväktarna eller räknar du bara ändå?
Har du koll på vad som innehåller vad eller kollar du upp det för varje sak du ska äta?
Vart kan man kolla hur mycket kalorier osv man ska äta?