Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är HELT sjukt vilken skillnad det är på henne..
Snyggt jobbat!
Nej Draken var bara till salu 1 gång, men hon som köpte henne tröttnade efter 4 månader så då köpte jag tillbaka henne och efter det har hon inte varit till salu! Köpte tillbaka henne i september förra året! Hon ska allt få stanna hos mig!
Ok, tack jag frågade för att min nya häst är rätt tjock, men han väger "bara" 400 kg, men har inga depåer, utan mer bara vanligt tjock, eller vad man ska säga har så tur att jag har nära till en sån stor bilvåg, att jag kan bara gå upp dit med honom. Tyvärr så väger den med 20 kgs intervaller.
Men det var kul att se vilken skull ad det var på våg och mätbandet. Enligt bandet vägde han ca 450 kg..
Varje dag får din häst komma ut i hagen, om inte vädret säger stopp.
Tja jag har hittat denna text på en känd tränares hemsida:
Undrar också vad det är som säger att hästarna vill vara inne.
kl på mej själv.
Idag är fejjan full av statusar liknande denna: " ursh vilket skitväder, idag är det väl inga hästar som vill ut, tur man har manege så de piggaste kan få springa av sig lite....."
Det regnar alltså till å från lite här, inga direkta mängder utan en rejält skur ibland.
VARFÖR tror folk att hästarna VILL vara inne? Sånt här irrterarar mig till MAX!! Ghaaaa!!!!
I vissa väder ska inte hästar vara ute tycker jag. Orkan typ stormen Gudrun.. Då är risken att hästen dör helt enkelt.
Inte allt för ofta det är sånt väder tack och lov
Men regn och hårda vindar eller snöoväder är inget som hästar ska stå inne för.
Ut med dom haha