Sv: NY Trevlig Snack och uppdateringstråd!
Ja, Isa har också haft sitt i någon vecka. Men det är lite trasigt så jag behöver ha symöte med mig själv. Inte så konstigt för det är tredje säsongen med samma täcke och jag lagade det en hel del i somras också. Ska kolla om jag har lite extratyg att sy lappar med, i stället för att försöka nästa ihop hål med slitet tyg.
Annars får jag helt enkelt ta ett nytt täcke men det tar emot eftersom största delen av täcket är helt och OK. Boett - var inte billigt och jag villl suga ut det allra sista...
Nu har Lokbrá börjat gå med eksemtäcke (eller hon har haft det en vecka typ). Inga symtom på eksem än så länge och hon kliar inget, men det är ju bättre att vara ute för tidigt än för sent. Hon kallas numer för "geting" i stallet...
Dessutom har jag köpt en ny sadel! WOHO eller ja, jag har inte köpt den än. Ska prova den imorgon och se så den passar. Jag är ju helt frälst i dressyrsadlar med djupt säte så jag har (nästan) köpt mig en Santa Cruz New England.
Ja, Isa har också haft sitt i någon vecka. Men det är lite trasigt så jag behöver ha symöte med mig själv. Inte så konstigt för det är tredje säsongen med samma täcke och jag lagade det en hel del i somras också. Ska kolla om jag har lite extratyg att sy lappar med, i stället för att försöka nästa ihop hål med slitet tyg.
Annars får jag helt enkelt ta ett nytt täcke men det tar emot eftersom största delen av täcket är helt och OK. Boett - var inte billigt och jag villl suga ut det allra sista...