Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon trasslade in sig i en longerlina så hela karleden är uppbränd..
KL
Testade en bomlös (Top Reiter) igår och om den tyckte vi inte Dropi gick knappt fram, frös fast flera gånger, vände sig och tittade mot baken samt fick typ 3 töltsteg (han är inte svårtöltad)
Så just den modellen var inget för oss. Vill så gärna testa fler modeller men vi har inga i vår närhet som kan erbjuda testning
Ingen som bor söder om Stockholm som har andra modeller på bomlös, typ Sensation eller Startrekk som man kan få låna och pröva? Behöver inte vara till salu men jag behöver titta på flera olika modeller för att veta vad jag ska leta efter.
Det enda positiva igår var att han var trevlig i munnen, stannade med sits samt bjöd på eftergift självmant flera gånger 2 delat D ring med koppar utan nosgrimma är veckans melodi...tydligen...
Apropå diskussionen om blandflock/delad flock, Snöggur betäcker ju... Men han har alltid gått i blandflock hos oss, mitt sto spelar ingen roll, o kompisens sto är hans bästa vän... Så han har fått hållas... Fast iår skall vi dela upp flockarna faktiskt... Låta de vuxna stona gå i egen flock o sen ha Snöggur/Andi o småtjejerna i en flock.