Ny hundägare!

T

Tofslan

Har varit en doldis här på hund länge. Men nu kliver jag fram. Tofslan ska blir hundägare om en månad! En åtta månader gammal chihuahua flyttar hem till mig.

Hundens nuvarande ägare ska flytta och kan av olika skäl inte ta med sig hunden så då ska jag ta över honom. Jag känner hunden bra sedan tidigare, har varit hundvakt flera dagar i veckan åt honom ändå sedan han var 12 veckor. Jag har redan tränat allmänlydnad med honom i tre månader så det känns riktigt bra att få ta över honom nu. Detta blir min första egna hund så det ska bli riktigt spännande!

Sv: Ny hundägare!

Säger som cillamuffins

grattis till hunden och varmt välkommen hit;)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 242
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 757
Senast: fixi
·
Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 090
Senast: snöflingor
·
Övr. Hund Så ny bil betyde tyvärr att vi måste köpa ny bur. Vi hoppades att den nuvarande buren från robust skulle funka men tyvärr lutar...
Svar
11
· Visningar
705
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31