Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Som någon undrade varför man rekomenderar sin egen hästras så valde man gu givetvis den av en anledning. För den e bäst
Jag får ju då ta och rekomendera min. Fellponnyn
En mångsidig häst. Säker på foten. Mellanprisklass. Söt. Kan finnas exemplar (framför allt vallacker) över de tillåtna 142 cm. Används inom både ridning och körning.
Hittar man ett bra exemplar så har man hittat en häst med den underbaraste traven som finns. De går nämligen med ett något högre knälyft vilket gör en behagligare gång. Man liksom flyter fram
Sen gör det ju inget att majoriteten är svart som natten och har härlig man och svans, samt lagom med hovskägg..
jag har bara sätt fellponnyer på bild men ack så vackra de är!!! men hur får man tag på en sådan!? har ALDRIG sett en annons med en fellponny. antar att de är rätt dyra... vad menar du med mellanpris?
Hittade faktiskt en fellponny som är till salu nu för typ lite över 40000, 146 i mankhöjd fast jag tyckte inte den var något för mig, tror den var lite ung... men fiiin