ny här.. japp!.

X

xante

tjej.. 23 år. stolt ägare av häst, katt och råtta.
vem e du?

jaja.. fråga om ni vill veta.. hohoho

Sv: ny här.. japp!.

välkommen :D
Xante heter en av mina kattungar ja sålt föressten, hehe onödiga fakta men men....

Välkommen :)

Zebran här, har 7 råttor, 13 afrikanska jättelandsnäckor och 2 vinbergsnäckor :)

har du bara en råtta?

är du galen.. klar jag inte har en råtta.. måste ju ha kompisar:D
sniglar... coolt.. jag samlade på sånna när jag var lite.. du vet.. de här stora som alltid ligger på vägen på sommar´n...

Välkommen hit:bump:
Du lär fort märka att det här stället är beroendeframkallande:)
Själv har jag två hundar, två shettisar, en råtta, fem kaniner, ett marsvin, fyra spindlar, tretton boor, ett rådjur, två barn och en make:D

Bra det :D Tänkte iom att du skrivit råtta och inte råttor, är så många som har ensamråttor ju :crazy:

Menar du såna utan skal eller vinbergsnäckor? Vinbergsnäckor har vi inte här uppe verkar det som så jag ser bara platta sniglar utan skal på vägarna, och småttingar förstås :p Fast jag har ändå myche större sniglar än såna man hittar här öht *mallig* :D
Said
Adebisi
Båda
:love:

:bump: Välkommen!:bump:

Har en hund 2 katter 2 marsvin och en hamster.

Du lär märka att Buke är beroende framkallande:angel:

Välkommen,

själv har jag två marsvin å en New Forest ponny.

välkommen :D vad är det för häst du har??

sussi heter jag, har 7 små jäkliga kaniner :love: och en kisse samt rider syrrans häst

Välkommen ( har kanske redan sagt de en gång :) )

Sofie heter jag, har 3 kaniner, 1 marsvin, 1 hund
och en pålle :love:

ok.. hej alla ni... ja.. beroende e man ju av massa annat.. så en grejj till spelar ingen roll.. hehe... har f.ö 3 hästar åxå.. å 5 katter.. bor på landet... LOVE IT! Zebran: sånna där med skal..

Zuzzi skrev:
välkommen :D vad är det för häst du har??

sussi heter jag, har 7 små jäkliga kaniner :love: och en kisse samt rider syrrans häst

Ardenner, Travare å shettis!:love: :love:

nice, dum fråga kanske.. men e inte alls hemma på sniglar.. vad äter de?

Frukt och grönt, hundkex, gröt... Lite allt möjligt nästan, och så fri tillgång på sepiaskal :)

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 288
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 105
Senast: Maniac123
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 141
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Motionscykel?
  • Lego 5 årig kille