Nummer lapp

Sv: Nummer lapp

det står i startlistan vilket nummer man ska ha på ummerlappen tex:
1 Lisa Berg(96)
2 Amanda Lind (74)
3 Alex Nord (99)
osv...
kanske kan stå på andra sett?? såhär stod de i min kompis startlista iallafall!:D jag har ju mest tävlat små klubbtävligar och sånt!

du kanske menade hur ma får själva nummerlappen? isåfall får man köpa de själv i en ridsportbutik tex H***s

Ja Nr lapp får man köpa själv, vissa tävlingsplatser har så man kan köpa där men det säkraste är att köpa innan man åker på tävling.

Nr står efter hästen inte ryttaren eftersom de är hästnr som ska stå på Nrlappen. Brukar vara så på de flesta startlistor.

jaja me ungefär då! jag kommer inte ihåg exakt kollade inte så noga!:D

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min häst har ett återkommande problem där han får som strävhårig päls ca 1-3 månader efter klippning nr 2 (som blir runt nov-dec)...
2
Svar
29
· Visningar
1 430
Hoppning Eftersom dressyren får ha sin snacktråd så tänkte jag prova att skapa en till hoppning också. Slänger in en fundering som jag haft ett...
Svar
9
· Visningar
1 235
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 739
Senast: mars
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
7 660
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30