Som jag skrivit i mina tidigare inlägg är jag, trots nuvarande brist på lek, väldigt nöjd med den hunden jag har. Ja, letandet är absolut roligt. Det är inget jag sticker med under stolen med. Förstår inte varför du menar att jag vill ha ett nytt projekt? Detta är min allra första hund, något jag väntat länge på att skaffa. Självklart vill jag att allt ska bli rätt och kännas bra. Att jag vill ha en till hund betyder inte att jag inte är nöjd med den jag har. Det känns inte riktigt rättvist att kalla det "projekt" eftersom det är första gången jag letar och skaffar hund. Jag letar noggrant för att jag är kräsen och vill ha vad jag drömt om så länge. Det hindrar mig dock fortfarande inte från att vilja ha flera.
Det blir lite svårt att skriva om något annat än letandet för mig del eftersom det är det enda hundrelaterade jag har haft något att komma med. Annan sak är det om man redan har en hund, men är ens enda koppling till hund "valpletande" eller liknande är det kanske inte så konstigt att det är just det man skriver om i ett hundforum...