Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får nog säga samma sak, Fb har jag själv tröttnat att kolla på annonser på.Slängde ut lite benskydd på Hästnet som det varit svalt intresse på Facebook för. Någon timme senare så är ett par benskydd sålda. Har lyckats bra med att sälja på Hästnet, men mycket sämre resultat på FB, trots att man ju skulle kunna tro att det skulle vara tvärtom.
Facebook, i en lokal häst köp och sälj, är inte intresserad av att skicka så billiga grejer, dyrare brukar jag skriva i närliggande städer också. Har "aldrig" lyckats sälja prylar på HästNet.Låter märkligt, vart annonserar du?
@Unafraid
Fortsättning, täcken är bland det enklaste att sälja, även om man är relativt dyr. Jag la ut märkes-tävlingskläder, både kavaj, ridbyxor och tävlingstoppar i riktigt fint skick, flera dyrare märken och ingen intresserad. Och jag tycker att jag var billig.Låter märkligt, vart annonserar du?
@Unafraid
Facebook, i en lokal häst köp och sälj, är inte intresserad av att skicka så billiga grejer, dyrare brukar jag skriva i närliggande städer också. Har "aldrig" lyckats sälja prylar på HästNet.
Tradera är iofs ett alternativ, men jag vill helst slippa packa och kommunicera en massa. (säljer jag dyrare grejer så är det mer motiverat att hålla på med det)
Schabrak verkar väldigt svårt att sälja? Jag har några "sämre" märken (räknar dit ett helt nytt hv polo bland annat) i helt okej skick för 50kr/styck för att bli av med dom, inget intresse alls. Jag tycker att 5-6 schabrak känns rimligt att spara, men jag får väl ge bort överskottet helt enkelt!
Jag sålde hela gänget billigt till en kompis! Hon köpte även en massa "bra-att-ha-läder", och överblivna mineraler! Sen har jag sålt boots och en av mina tävlingskavajer också! Har ett equilineschabrak som jag måste sprätta en logga på, sen ska det också säljas. Sen har jag "bara" kvar 5-6 schabrak, allihopa equiline utom ett Mias. Dom kan jag behålla.Ja, billiga eller medelpris-schabrak upplevde jag som himla svårsålt faktiskt. Däremot blev jag relativt raskt av med mina nya från ES och Equiline, men det kan ha varit delvis tur då det ena såldes till en som tidigare köpt ett liknande av mig och som bor hyfsat nära..
Har du möss hemma? Har du katt skulle jag inte vara orolig, så länge du kollar av täcken då och då. Alt rena och framför allt torra täcken i plastlådor med lockFråga till er i tråden!
Jag kommer vara hästlös i vinter och har sparat mina finaste täcken, det är bara horseware. Jag har hängt dom på täckeshängare så dom inte rör golvet i mitt täckesrum. Dom som är mindre dyra ligger på hyllor. Men jag funderar på möss, nu när dom bara kommer ligga och jag inte kommer vara där, kan jag förvara dom smartare? Plastlåda med lock? Eller finns det en risk att dom blir möjliga? Hur förvarar ni täcken en längre period? Jag rymmer dom inte inne i huset.
Jo, det finns möss här, både i väggarna i huset ibland och ute i stallet har tyvärr ingen egen katt då sambon är allergisk. Men det finns spår av möss i sadelkammaren, som tur var så hade dom bara varit i några gamla handdukar.Har du möss hemma? Har du katt skulle jag inte vara orolig, så länge du kollar av täcken då och då. Alt rena och framför allt torra täcken i plastlådor med lock
det skulle jag nog göra, mina täcken ligger visserligen hemma. Svalt och torrt "opackade". Men ute i en sadelkammare är nog torrbollar en bra idéJo, det finns möss här, både i väggarna i huset ibland och ute i stallet har tyvärr ingen egen katt då sambon är allergisk. Men det finns spår av möss i sadelkammaren, som tur var så hade dom bara varit i några gamla handdukar.
Mina täcken är hyfsat rena, jag har skurat dom för hand med såpa, men inte tillräckligt rena för att ha inomhus.
Förvarar du tillsammans med torrboll eller liknade?
Jag har en riktig avfuktare i täckesrummet, frågan var hur man skulle göra om man skulle förvara dom i plastlåda med lock. Det är främst eventuella möss som jag är orolig för....eller ännu bättre en riktig avfuktare, man får en bra för en tusenlapp på Blocket (de billigaste ligger runt hälften). Det är välgörande för alla prylar som man brukar förvara i en typisk sadelkammare, året runt.
Vi förvarar i täckespåsarJag har en riktig avfuktare i täckesrummet, frågan var hur man skulle göra om man skulle förvara dom i plastlåda med lock. Det är främst eventuella möss som jag är orolig för.
Smart!