Undrar om det funkar att stå på hästloppis? Är det någon som provat?
Jag har stått på loppis. Folk vill ofta fynda så billiga/väldigt prisvärda saker har jag fått sålt hyfsat lätt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur mycket tycker ni är ok att ha kvar av enbart sentimentala skäl?
Du får behålla allt! Jag skulle nog kunna sälja allt utan problem, men känner jag mig själv så kommer jag "råka" köpa ny häst. Jag har genom åren uppgraderat min utrustning, så jag har bara "dyra/bra" grejer. Så jag behåller alla täcken och köper förhoppningsvis en till häst i samma storlek. Träns tycker jag saknar andrahandsvärde, och mina var rejält dyra när dom köptes.Jag borde sälla mig till denna tråden men har svårt att sälja alla hela rena saker som passar/ev passar nästa häst..
Har på tok för mycket schabrak, försöker att bara ha 2 per sadel framme åt gånger men då jag rider typ en gång i månaden max så blir det 6 schabrak per sadel och år även om jag inte tvättar efter varje gång..
Har nog en 15st i schabrak kistan..
Har också 5st träns som var till mina bortgångna hästar och även om 3st passar nuvarande häst såhär hon redan 3st varav 2st används frekvent då de betten är bäst.
Har mängder av täcken som är 20cm för långa för nuvarande, har sålt ett par till en bekant men det skär i hjärtat att se en annan använda min fux's täcken som hållt 10år utan en skråma....
Har en låda med loppis saker men det är mest billigt skräp som ingen vill ha oavsett hur billigt jag lägger ut det.
Själv tycker jag det är helt onödigt att spara saker som man inte använder alls. Sorterar bort allt så ofta jag kan. Men jag fäster inte heller känslor för en häst vid sakerna den haft. Gör man det så blir det en annan femma såklart.Jag borde sälla mig till denna tråden men har svårt att sälja alla hela rena saker som passar/ev passar nästa häst..
Har på tok för mycket schabrak, försöker att bara ha 2 per sadel framme åt gånger men då jag rider typ en gång i månaden max så blir det 6 schabrak per sadel och år även om jag inte tvättar efter varje gång..
Har nog en 15st i schabrak kistan..
Har också 5st träns som var till mina bortgångna hästar och även om 3st passar nuvarande häst såhär hon redan 3st varav 2st används frekvent då de betten är bäst.
Har mängder av täcken som är 20cm för långa för nuvarande, har sålt ett par till en bekant men det skär i hjärtat att se en annan använda min fux's täcken som hållt 10år utan en skråma....
Har en låda med loppis saker men det är mest billigt skräp som ingen vill ha oavsett hur billigt jag lägger ut det.
Här har säljandet kommit av sig lite.