Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Märkligt att en knappt använd, fin lädergjord inte ens säljs till ett väldigt lågt pris
Jag har ägnat många timmar åt att sprätta bort en sponsorlogga från ett equilineschabrak, som jag just la ut till försäljning för 300 spänn.
Fick inte, pga av gammalt sponsoravtal.Du skulle sålt det med logga! Brukar funka lika bra som utan
Har någon koll på vilket som är det billigaste sättet att skicka en sadel? Det är en Stübben Siegfried vars exakta vikt jag inte har koll på.
Säger också Postnord, smidigt med deras onlinetjänst.Har någon koll på vilket som är det billigaste sättet att skicka en sadel? Det är en Stübben Siegfried vars exakta vikt jag inte har koll på.
Under veckan har jag haft kontakt med en tjej som ville komma förbi 11 idag för att köpa en sadel av mig. Men hon slutade höra av sig i förrgår när jag skrev att stigbyglar och stigläder inte ingick. De var inte med på bilden, inte med i texten och sadeln är billig. Tror att hon inte hör av sig något mer, hon vet bara på vilken ort jag bor, inte adressen.
Just detta med folk som vill ha sadlar på prov sadeln jag hade var svårsåld så sänkte priset till 2000 kr och de vill fortfarande låna sadeln på prov. Men till slut var det en som vågade chansa och köpa den.En kommer och hämtar min dressyrsadel på prov, hoppashoppas att hon vill ha den. Den ligger bara och tar plats i källaren och hästen är just nu stammis hos veterinär och hovis...
Just detta med folk som vill ha sadlar på prov sadeln jag hade var svårsåld så sänkte priset till 2000 kr och de vill fortfarande låna sadeln på prov. Men till slut var det en som vågade chansa och köpa den.