Nu kommer den största gnälltråden...

Coop

Trådstartare
*Alla svärord som finns*

Är så trött på alla dessa sjukdomar nu så jag rymmer hemifrån snart. Någon eller några att alltid varit sjuk sen nån dag innan jul.
Hela julen byttes vi av i magsjuka, sen var det lite feber hos någon, sen lite förkylning sen magsjuka igen, lite feber, lite snuva. Jag har nu nån influensa som inga tabletter biter på tillsammans med lite ögonfluss.
Mellanbarnet som kräkets i söndag skulle gå idag, nä det gick inte hon fick feber i går kväll. Lilla barnet och stora barnet är iväg i allafall. Maken sitter på jobbet och mår skit i lite influensa. När ska det ta slut???
Jag skulle ju börja plugga, har suttit en dag. Sen blev alla sjuka igen och det var 3 veckor sedan. Tur att jag pluggar på distans. '
Makens chef undrade om han skulle skicka lite vitaminpiller till våra barn, jag kontrade då med om han inte kunde skicka till hela dagis när han ändå var på G :p

Jag har aldrig varit med om att vi är sjuka så här mycket och så länge i stäck. Skulle varit lättare att hantera om vi fick vara friska en månad för att sedan bli sjuka nån vecka, men det kan man väl inte beställa, eller?

Ge mig styrka, i dessa lägen undrar man varför man skaffade sig barn? Alternativ varför man skickar sina barn till dagis under vintern?
 
Sv: Nu kommer den största gnälltråden...

Alternativ varför man skickar sina barn till dagis under vintern?

Jag pratade med min f.d. arbetsplats. 1/3 av barnen var på plats. Resten har flunsan... Då undrar man också om det är mer av ondo att vara där :p
 
Sv: Nu kommer den största gnälltråden...

Det är helt värdelöst när det ena efter det andra avlöser varandra! Jag blir skogstokig när man kommer till dagmamman och det snoras och hostas bland barnen. Det går ju bara runt runt! :crazy:

För oss har det förhoppningsvis vänt! Idag lämnar jag in min tidrapport för januari och det är första månaden sedan i september som jag lämnar in UTAN vab! :banana:

Hoppas det snart vänder för er också! :)

/Timsetim
 
Sv: Nu kommer den största gnälltråden...

Ja det är inte glamoröst att ha barnen på dagis nu!!!

På vårt dagis har dom en skylt innanför dörren där det skrivs upp om det går några sjukdommar. Det började innan jul med maginfluensa, sen löss, sen mask i magen sen kräk sjukan tja ni fattar...

Vi klarade oss över julen men sen kom allt till nyår

Men nu är vi ätligen på bättringsvägen hejja hejja:bump:

skickar lite sympati:)
 
Sv: Nu kommer den största gnälltråden...

Tack för era svar!!!

Så det finns hopp alltså om att det vänder :p tveksam men hoppas på det bästa.

Ja vintern är skit, kanske ska flytta under vintern till varmare länder...

Tack för er skickade styrka, det behövs. Sitter nu och blundar med ena ögat, något har lossnat i underkant ser lite konstigt ut. Maken får titta på det när han kommer hem snart, kan inget annat än skratt åt allt elände. Antingen det eller bryta ihop :rofl:

Krya på er alla därute, det finns hopp, tydligen :cool::D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag börjar bli såpass gammal att det börjar bli osannolikt att jag skulle hinna skaffa barn med en partner. Jag måste ju då först hitta...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 076
Anläggning Jag har sedan tidigare skapat olika ”inlägg” om mitt stall, nu undrar jag en gång för alla vad ni tycker om mitt nuvarande stall. Jag är...
Svar
19
· Visningar
1 874
Senast: Diabetikern
·
Övr. Barn Hej kloka medsystrar. Jag känner mig helt slut som förälder, maka och människa. Just nu går den mesta av min energi åt till att gå upp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
17 995
Senast: Sar
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 592
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp