Nu kommer den största gnälltråden...

Coop

Trådstartare
*Alla svärord som finns*

Är så trött på alla dessa sjukdomar nu så jag rymmer hemifrån snart. Någon eller några att alltid varit sjuk sen nån dag innan jul.
Hela julen byttes vi av i magsjuka, sen var det lite feber hos någon, sen lite förkylning sen magsjuka igen, lite feber, lite snuva. Jag har nu nån influensa som inga tabletter biter på tillsammans med lite ögonfluss.
Mellanbarnet som kräkets i söndag skulle gå idag, nä det gick inte hon fick feber i går kväll. Lilla barnet och stora barnet är iväg i allafall. Maken sitter på jobbet och mår skit i lite influensa. När ska det ta slut???
Jag skulle ju börja plugga, har suttit en dag. Sen blev alla sjuka igen och det var 3 veckor sedan. Tur att jag pluggar på distans. '
Makens chef undrade om han skulle skicka lite vitaminpiller till våra barn, jag kontrade då med om han inte kunde skicka till hela dagis när han ändå var på G :p

Jag har aldrig varit med om att vi är sjuka så här mycket och så länge i stäck. Skulle varit lättare att hantera om vi fick vara friska en månad för att sedan bli sjuka nån vecka, men det kan man väl inte beställa, eller?

Ge mig styrka, i dessa lägen undrar man varför man skaffade sig barn? Alternativ varför man skickar sina barn till dagis under vintern?
 
Sv: Nu kommer den största gnälltråden...

Alternativ varför man skickar sina barn till dagis under vintern?

Jag pratade med min f.d. arbetsplats. 1/3 av barnen var på plats. Resten har flunsan... Då undrar man också om det är mer av ondo att vara där :p
 
Sv: Nu kommer den största gnälltråden...

Det är helt värdelöst när det ena efter det andra avlöser varandra! Jag blir skogstokig när man kommer till dagmamman och det snoras och hostas bland barnen. Det går ju bara runt runt! :crazy:

För oss har det förhoppningsvis vänt! Idag lämnar jag in min tidrapport för januari och det är första månaden sedan i september som jag lämnar in UTAN vab! :banana: