ElCamino

Trådstartare
Såg ännu en annons om att valparna lämnas från tiken innan 8 veckors ålder! :devil: Dessa var 5 veckor!! :cry: Detta var på bukes annonser....
Vet att Blocket är noga med att kolla...men vem köper sådana valpar??? :confused: Kan väl inte vara en djurmänniska...?
Och varför behålla valpar om du vet med dig att du inte har tid i MINST 8 veckor?? :confused: :confused:
Visst är det mkt jobb, men det är ju djurplågeri att skilja dem så tidigt! :devil: Eller är det bara jag som tycker det?? :eek:
Kan man göra något för att förhindra det?? Anmäla någonstans?? :confused:

Stackars krakar!

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: Puffindog
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 607
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 491
Senast: ako
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 881
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar