nu igen !!!!! håll tummarna

Status
Stängd för vidare inlägg.

zilla

Trådstartare
:idea: Är på väg in till karolinska... pratade med sjukrådgivningen och de vill att jag kommer in med bebis för koll.

Håll tummarna nu att det inte är rs virus.....
 
Sv: nu igen !!!!! håll tummarna

Hua, här håller vi tummarna... Vår dotter drabbades av RS-virus för ganska snart ett år sedan, ca 7 vekor gammal och vi fick ligga inne en vecka på barn... Nästan hela avdelningen var full av just spädisar med rs.....


Gira :banana:
 
Sv: nu igen !!!!! håll tummarna

Håller alla tummar som går att hålla- ingen höjdare med rs, har själv varit förskonad än så länge....
Lycka till- skriv gärna hur det gick!
 
Sv: nu igen !!!!! håll tummarna

läkarn trodde inte det var rs då nelle satte igång och jollra och flörta hej vilt .
Det var inget på lungorna.Det vägdes och mättes och allm genom koll och så hon fick inhalera koksaltlösning.

Antaligen är det en rejäl förkylning ..penciln kur på 10 dagar och jag ska åka in akut om läget försämras då rs har sitt utbrott om ca 1-2 dagar.

Tack för alla tummar .tår och div medel :bow: :smirk:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har haft min gamla bil ute på Blocket ett tag och jag har fått en del svar som dock inte lett till affär. Nu är det en kille från...
Svar
14
· Visningar
2 099
Senast: Wille
·
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 605
Senast: Sel
·
Övr. Barn Jag blir tokig. Jag skrev ju i början av sommaren att vi hade löss, vi är fortfarande inte av med dom. Under tva perioder i sommar har...
Svar
16
· Visningar
1 578
Senast: turbofling
·
Övr. Katt Lägger den här och hoppas att det är ok... Jag har en katt. Den flyttade hit från ett katthem hösten 2012, inte det minsta tam. Och...
2
Svar
30
· Visningar
3 399
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV
  • FÅRtråden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp